انواع لوازم کاربردی خانه

۵۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آسان سلفن کش

آسان سلفن کش

دستگاه سلفون کش خانگی جهت قطع آسان رول های سلفون ساخته شده است. سلفون ها در ابعاد مختلفی وجود داردند و شما به آن ها بالاخره در زندگیتان نیاز پیدا خواهید کرد. مثلا کشیدن سلفون روی سبزیجات و یا محصولات گوشی که میخواهید از آن ها نگهداری کنید تا آلودگی و گرد و غبار روی آن ننشیند و مواد غذایی را به صورت کاملا بهداشتی مصرف کنید. کشیدن سلفون روی ظروف به صورت دستی بسیار دشوار و زمان بر است و گاهی مقدار بسیار زیادی سلفون به هدر میرود و خراب می شود.

 برای اینکار احتیاج به دستگاه سلفون کش خانگی دارید. نگهدارنده سلفون دورنیکو دستگاهی است طراحی شده با ابعاد کوچک و بدون جاگیری .پس از قرار دادن رول سلفون درون دستگاه، لبه باز شده سلفون به سطح تعبیه شده کنار تیغه می چسبد تا برای استفاده بعدی مشکل جدا کردن سر چسبیده سلفون به روی آن را نداشته باشید. این دستگاه دارای تیغه ای از جنس استیل است که پس از کشیدن سلفون بر روی ظروف با کمی فشار دست آنرا به راحتی برش میزند.برای رول های کوچک سلفون تا متراژ 50 متر از این دستگاه می توانید استفاده کنید. بنابراین با کمک این محصول میتوانید هر اندازه ظرفی که دارید را به راحتی و در کمترین زمان سلفون پیچ کنید. مناسب برای زمان هایی که مهمانی و جشن برگزار می کنید. وسیله ای کاربردی برای رستوران ها ، هتل ها، تالارهای پذیرایی و خانه.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و به شما شما کمک می کند تا از این پس بدون مشکل پیدا کردن و جدا کردن سر چسبیده سلفون به رول و بریدن آن به راحتی از سلفون برای پوشش ظروف مختلف استفاده کنید. وهمچنین در هر بسته این محصول یک رول سلفون 50 متری موجود می باشد.

این دستگاه دارای ابعاد ۳۷x۱۶x۱۰ و وزن حدودا ۱۷۰۰گرم میباشد. دستگاه برش سلفون دورنیکو با حجم واندازه ای مناسبی که دارد برای پوشش هر نوع مواد غذایی قابل استفاده می شود. این دستگاه، تیغی که در آن قرار دارد استیل ضد رنگ می باشد. با درنیکو تجربه ی جدیدی را در آشپزخانه ی خود داشته باشید. مزایای استفاده از دستگاه: •شما با این دستگاه دیگر مشکل پیدا کردن اول رول را ندارید. •بهترین ویژگی این دستگاه استفاده راحت و آسان آن می باشد که شما را دچار مشکل نکند. •کشیدن سلفون به صورت یکنواخت و دقیق •این دستگاه در حین زیبایی خود کوچک است و جای زیادی نمیگیرد.

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

فویل کابینت

فویل کابینت

هر آشپزخانه ای از تعدادی کابینت تشکیل شده است. در واقع این کابینت‌ها هستند که فضای آشپزخانه را تعریف می‌کنند و از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است پس جنس، رنگ، ابعاد و موارد مشابه در یک کابینت حائز اهمیت است. معمولا تعویض کابینت آشپزخانه هزینه زیادی دارد که شما می‌توانید به کمک روکش چسبی  فوبلی ، کابینت هارا با کمترین هزینه مانند روز اولشان کنید. همچنین کابینت های چوبی زمانیکه در معرض آب قراربگیرند به سرعت خراب می شوند و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند یا کابینت های آهنی به مرور زمان زنگ می زنند. این روکش ها مناسب پوشش کف طبقات کابینت، یخچال، دراور، داخل کشو، میز،پیشخوان ، جاکفشی و... هست.در ادامه به معرفی ویژگی های این محصول میپردازیم.

  فویل آلومینیومی با عرض 61سانتی متر و طول 3متر ، proof ضد آب ، ضد گرد و غبار و ضد کپک و با قابلیت رطوبت زدایی می باشد. همچنین می توانید آن را روی کاشی ، دیوار بچسبانید تا از سوختن و چرب شدن دیوار جلوگیری کنید و درصورت چرب شدن روکش ، با کشیدن یک دور دستمال به سادگی تمیز می شود و باکمک این فویل از شر چربی ها و سوختگی دیوار راحت می شوید.

 ✾ پشت این فویل چسبی است و به راحتی آن را می توانید به هرجایی که بخواید بچسبانید.با دوام در مدت زمان طولانی، ضد روغن ،با قابلیت تمیز کردن آسان، ضد آب ، ضد رطوبت همچنین با کاربردی آسان: می توان آن را روی هر سطح صاف مانند درب شیشه ، شیشه پنجره ، کاشی و سرامیک در آشپزخانه یا حمام ،لوازم خانگی ، تهویه هوا و بدنه ماشین استفاده کرد. ✾ مناسب برای صفحات میز و کف زمین . در حمام ، آشپزخانه ، کمد ، اتاق لباسشویی ، پروژه های مدرسه ، کارگاه ها ، دفتر ، پروژه های صنایع دستی و مبلمان استفاده کنید. کابینت ها ، درها ، میزهای پیشخوان ، قفسه ها و دیوارها را بپوشانید استفاده از این فوبل جلوه متفاوتی رو به کابینت و کشو ها میبخشد.

در سطج این فویل نقش های زیبا و ظریفی طراحی شده است که علاوه بر محافظت از کابینت های با جنس مختلف دربرابر آب، چربی و حرارت ؛ جلوه زیبایی را به خانه و آشپزخانه شما بدهد. با استفاده از این فویل می توانید هرسطحی که بخواهید را بپوشانید و از مزیت های این محصول بهره مند شوید. با کمک این وسیله کار تمیزکردن سطوح راحت می شود و تنها با کشیدن یک بار دستمال سطح را تمیزکنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

فلاسک استیل طرح ایفل

اگر می خواهید در زمستان گرما و حرارت نوشیدنی شما حفظ شود و در فصل تابستان، خنکی و سرمای آب میوه وآب حفظ شود و در زمان هایی که به پیکنیک، گردش ، مسافرت، بیرون با دوستان می روید بتوانید از آن نوشیدنی لذت ببرید و دمای مناسبی را حفظ کند. بهترین گزینه استفاده از فلاسک می باشد.

فلاسک طرح برج ایفل با جنس استیلی که دارد، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و طعم ،عطر و دمای نوشیدنی را به خوبی حفظ می کند. سر پیچی دارد و با یک چرخش به راحتی مسیر خروج نوشیدنی باز می شود. می توانید از درب این فلاسک به عنوان لیوان استفاده کنید. ابعاد فلاسک طرح ایفل 6x6x25 سانتی متر و حجم آن 0.5 لیتر می باشد. قابلیت حفظ دمای اولیه تا 6ساعت دارد. بنابراین در زمان طولانی که بیرون هستید نگران تغییردمای نوشیدنی خود نباشید. یک بند در کنار این فلاسک آویزان است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آنرا در دستتان نگه دارید و با اندازه مناسبی که دارد حمل و نقل آن بسیار راحت است.

طرح ایفل حکاکی شده روی فلاسک حتی در اثر شستشو ثابت می ماند. این فلاسک در برابر ضربه بسیار مقاوم است.تمام بخش های این فلاسک کیپ است و در اثر تکان خوردن و ضربه دیدن حتی یک قطره از نوشیدنی درون آن به بیرون نشت نمی کند. دهانه این فلاسک استاندارد است و می توانید انواع یخ با اندازه های مختلف را درون آن جای دهید. سر این فلاسک به صورت کاملا بهداشتی باز می شود و نیاز نیست دستتان به مسیر خروج نوشیدنی برخورد کند. تنها با ایجاد یک چرخش دور لبه آن ،سرفلاسک باز می شود. یکی دیگر از مزایای این فلاسک علاوه بر طراحی ایفل زیبا و ثابتی که دارد ، داشتن انواع رنگ های متفاوت و جذاب است که شامل طلایی،نقره ای، مشکی، سورمه ای و صورتی می باشد. 

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

دزدگیر آژیردار بی سیم 

با افزایش دزد و دزدی از خانه ها و حیاط و محل های مختلف ، نیاز ما به وسایل محافظی که ما را از وجود فردی غریبه در حریم شخصی باخبر سازد از واجبات است. اینکار علاوه بر کمک به ما در آگاهی از ورود دزد، به ما آرامش خاطری از حفظ امنیت خواهد داد. این دزدگیر آژیردار با دوربین و سنسور قوی که دارد به سرعت وجود فردی غریبه را تشخیص خواهد داد و باعث افزایش امنیت می شود تا با پس از خبردار شدن از حضور دزد سریعا با پلیس تماس بگیریم و مانع بروز ضرر و خطر شویم.

سیستم دزدگیر بی سیم با قابلیت نصب بسیار ساده و ریموت کنترل قابل حمل بدون نیاز به سیم ،کابل، نصب های وقت گیر و نصاب ؛ امکان استفاده در مسافرت ،داخل انباری، داخل گاو صندوق ، چادر مسافرتی و  اتاق ها یا منزل و هر مکان دیگری را دارد .دارای یک چشمی حرکتی بی سیم با زاویه دید 110 درجه به طول 8 متر  با آژیر داخلی 105 دسی بل و دو عدد ریموت کنترل و یک پایه جهت نصب چشمی بر روی دیوار با فشردن دکمه ریموت کنترل دزدگیر پس از 10 ثانیه فعال شده و زمانی که حرکتی مقابل چشمی دزدگیر اتفاق بیوفته چنانچه تا 5 ثانیه توسط ریموت خاموش نشود آژیر به صدا در می آید و شمارا از حضور شخص غریبه با خبر می کند. این سیستم دزدگیر فوق العاده با ابعاد 30x15x7 سانتی متر و دارای وزن ۱۵۰گرمی می باشد.  همچنین جنس بدنه ی آن از پلاستیک ABS می باشد که این نوع پلاستیک بسیار دربرابر ضربه مقاوم است و عایق برق می باشد. تنها با قرار دادن ۴باتری قلمی و اتصال یک اداپتور ۶ولتی،سیستم اماده به کار می باشد.

 

برخلاف سیستم های دزدگیرآژیردار با نصب های پیچیده و زمان بر؛ با تهیه این سیستم امنیتی علاوه بر مقاومت و قابلیت حمل آسانی که دارد ، می توانید آن را در هرمکانی به راحتی نصب کنید و امنیت هرمحلی که بخواهید را تامی کنید. ویژگی های منحصر به فرد این سیستم شامل : قیمت مناسب و ارزان نسبت به کیفیت بالا ، بدون نیاز به هیچ سیم کشی ، قابلیت استفاده در هرجا، بدون نیاز به نصاب. با کمک این دزدگیر از ورود دزد به سرعت با خبرشوید و امنیت بالایی را درخانه و حیاط و... فراهم کنید.

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

قمقمه دمبلی

قمقمه دمبلی 

قمقمه یکی از مهم ترین وسایل برای ورزشکاران می باشد. با کمک قمقمه مانع از مصرف بی رویه پلاستیک خواهیم شد.داشتن یک قمقمه که طرح شیک و مناسبی داشته باشد برای تمام ورزشکاران نیاز است. به همین علت این قمقمه خوش دست و دمبلی شکل به شما پیشنهاد می شود؛ تا حین ورزش بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید و از نوشیدنی برای کسب انرژی استفاده کنید. وزن سبک و شکل خوش فرم آن باعث تمایز این وسیله از سایر قمقمه های سنگین و بدفرم شده است.

قمقمه دمبلی با ظرفیت ۱.۳لیتر،ابعاد 9x12x25 سانتی متر، وزن 100 گرم بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. همانطور که گفته شد قمقمه یکی از ضروری ترین لوازم برای هر ورزشکار به شمار می آید. اهمیت بالای مصرف آب در حین تمرین و طول روز این قمقمه ورزشی را با توجه به ظرفیت بالای ۱.۳لیتری جذاب تر کرده است. این قمقمه به شکل دمبل طراحی شده تا هم زیبا و خاص باشد و هم حمل آن برای شما آسان گردد. درب ضامنی قمقمه طرح دمبل، کاملا بدون نشتی بوده و شما با اطمینان خاطر می توانید ان را درون ساک ورزشی تا باشگاه حمل کنید. از مزایای دیگر آن میتوان استفاده به عنوان شیکر اشاره کرد. مصرف تعدادی از مکمل ها مانند BCAA  در حین تمرینات بدنسازی و فیتنس امری رایج است. شما میتوانید در این بطری پرظرفیت این مکمل را در حین تمرین استفاده نمایید. ویژگی دیگر این شیکر جنس بدنه آن است که از پلاستیک فشرده درجه یک و فاقد از هرگونه مواد سمی بوده و فاقد ماده مضر BPA می باشد.که جنس پلاستیک باکیفیت این محصول باعث مقاومت در برابر شکستگی برخلاف قمقمه های شیشه ای شده است.

شما میتوانید با خیال راحت هرنوع نوشیدنی انرژی زا و آب را درون این قمقمه بریزید و نگران ایجاد بو یا طعم نامناسب در آن نباشید. مناسب ترین وسیله برای در دست گرفتن و حمل آن حین ورزش ، کوهنوردی، پیاده روی ، باشگاه و یا حتی مسافرت است. با ظرفیت بالایی که دارد دیگر نگران زود تمام شدن نوشیدنی خود نباشید. همانطور که گفته شد با داشتنخروجی ضامنی ، باعث حفظ نوشیدنی در آن در تمام شرایط می شود و با ضربه دیدن یا کج شدن ، محتویات آن به بیرون نریزد. این محصول در رنگ بندی های متنوع و زیبا، مناسب با تمام سلایق ، تولید و عرضه شده است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

اره کیک بری

اره کیک بری

برش میزان و یکدست کیک و نان یکی از چالش هایی است که افراد پس از پخت و پز با آن مواجه می شوند. انجام اینکار با چاقو باعث خورد و له شدن کیک می شود یا برش هایی غیریکنواخت و ناهموار ایجاد می کند. برای ایجاد برش های دقیق و یکدست، نیاز به یک ابزار مناسب و طراحی شده برای اینکار می باشد. اره کیک بری از پرکاربردترین ابزارهای شیرینی پزی می باشد که برای درست کردن کیک های طبقه ای و یا ایجاد برش های منظم مورد استفاده قرار می گیرد.

اره کیک بری با طراحی خلاقانه و کاربردی که دارد به شما کمک می کند که به راحتی و در زمانی کوتاه برش های دقیق طولی یا عرضی را در کیک ها و انواع نان ایجاد کنید. تیغه و دسته های این اره کیک بری از جنس استیل است و به هیچ عنوان زنگ نمیزند و به راحتی میتوانید پس از هربار استفاده آن را بشویید. مقاومت بالای این اره باعث شده است این وسیله عمربالایی داشته باشد. طول تیغه حدود 32سانتی متر است و از وزن مناسبی برخوردار است تا بتوانید به راحتی تعادل آن را حین برش حفظ کنید. روی دسته استیل آن اعدادی حکاکی شده است که میتوانید با کمک آن ارتفاع تیغه را تنظیم کنید و هرنوع کیک با هرنوع ضخامتی را بتوانید به خوبی و به صورت یکدست برش بزنید. ایجاد برش های یکدست از ملزمات تهیه کیک های طبقه ای می باشد. این محصول در رنگ های متنوعی مانند آبی ، بنفش، زرد و صورتی تولید و عرضه شده است. مناسب جهت استفاده در قنادی ها ،کافی شاپ ها ، حتی در خانه. با کمک این اره به سادگی و در زمان کوتاه برش های فوق العاده ای در انواع کیک ، نان و شیرینی ایجاد کنید.

دوعدد پایه در طرفین این اره وجود دارد که باعث حفظ تعادل و کمک به ایجاد برش منظم می شود.

مراحل ایجاد برش توسط این اره بدین صورت است : 1-ابتدا کیک را دریک سطح متعادل قرار دهید  2-با توجه به ضخامت کیک، ارتفاع تیغه را باکمک درجه های روی دسته تنظیم کنید. 3-سپس این اهرم را به طرفین یا پایین برحسب نوع برش فشاردهید.

4- حال به سادگی برش های منظم و همواری را ایجاد کرده اید و میتوانید کیک خامه ای طبقه ای خود را حاضرکنید. 

 

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

دستگاه مانیکور پدیکور 6سری

سوهان برقی وسیله ای مدرن در کاشت ناخن می باشد که نسبت به سوهان های معمولی، بسیار کاربردی تر و مفیدتر است. سوهان برقی باعث افزایش سرعت و دقت طی انجام این کار شده است و درمدت زمان بسیار کوتاهی فرم مناسب و شکل ایده آلی را به ناخن های شما می دهد. بنابراین برای افزایش بازدهی ، سرعت و دقت طی ناخن کاری ، این دستگاه به شما پیشنهاد می شود.

دستگاه سوهان برقی را می توانید برای انواع کاشت ناخن ، ژلیش ، مانیکور و پدیکور در آرایشگاه ها و خانه استفاده کنید. این سوهان با شکل خوش دست و وزن سبکی که دارد باعث راحتی در سوهان کشیدن می شود و به هیچ عنوان دستتان خسته نخواهد شد. در جعبه این محصول 6عدد سر سوهان فلزی و 6 عدد سرسوهان سنباده ای قرار گرفته است که پاسخگوی تمام نیازهایتان باشد. برای عوض کردن سرسوهان کافیست بخش استیلی که جایگاه سوهان در دستگاه است را بچرخانید تا قفل آن باز شود و سپس سوهان موردنظر را درون آن قراردهید. می توانید با دکمه تنظیم چرخشی ، به راحتی سرعت چرخش را تنظیم کنید. چرخش این دستگاه بین 18000 تا 20000 دور در دقیقه قابل تنظیم است. مناسب جهت استفاده برای ناخن های دست و پا و حتی ناحن های مصنوعی و کاشته شده می باشد. ولتاژ عملکردی این دستگاه 100 تا 240 ولت است. این دستگاه شارژی است و شما میتوانید پس از شارژ شدن به راحتی از قابلیت های آن بهره ببرید. هیچ گونه صدا و لرزشی را حین کار ایجادنخواهد کرد تا بتوانید با سرعت و دقت مناسبی به کارتان بپردازید.

سر سوهان فلزی به راحتی ، فرم زیبایی را به ناخن طبیعی و کاشته شده می دهد.همچنین می توانید از آن برای تراشیدن حجم اضافه ناخن و از بین بردن ناهمواری های ناخن قبل و پس از کاشت ، استفاده کنید. شما می توانید انواع سر سوهان از قبیل سرامیکی و کروم را به این دستگاه متصل کنید. از قبیل وسیله هایی است که همیشه برای کاشت ناخن به آن نیاز است. این سوهان در رنگ بندی های متنوع و زیبا تولید و عرضه شده است. مناسب ترین وسیله برای به کارگیری در مراکز زیبایی و استفاده شخصی می باشد. باوجود کارایی و قابلیت های منحصر به فردی که دارد؛ دارای مناسب ترین قیمت می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ضربه گیر درب و آویز چندکاره

برای جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب که باعث ایجاد صدای محکم و آسیب دیدن درب می شود ضربه گیر هایی تولید شده اند. اما اکثر این ضربه گیر ها با چسب به دیوار می چسبند و یا جنسی که دارند پس از مدتی که درب به آن برخورد کند دچار فرسایش می شوند و مجبور می شوید آن را عوض کنید. بنابراین کارایی و کیفیت بسیار کمی دارند.

 

اما ضربه گیری اختراع شده است که دارای انواع کاربردها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. جنس این ضربه گیر سیلیکونی است و با ژل سیلیکا ساخته شده است که با محیط زیست سازگار است. قسمتی از این ضربه گیر که به دیوار می چسبد ، ویژگی مکشی قوی دارد و باعث بی نیازی به استفاده از چسب و جلوگیری ازخراب شدن دیوار شده است. کافیست بخش بزرگ آن را وارد دستگیره کنید و سپس درب را نزدیک دیوار ببرید تا در آنجا ثابت قرارگیرد و حتی با وزش باد نیز بسته نشود. همچنین از آسیب دیدن دیوار حین بازشدن ناگهانی درب جلوگیری می کند. ابعاد این محصول 2.5X4 سانتی متر و وزن آن 30 گرم می باشد.

این محصول به عنوان نگهدارنده و هولدر موبایل نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ کافیست بخش مکشی آنرا به پشت موبایل متصل کنید و سپس با کمک قسمت دایره ای موبایل نگه داشته می شود و می توانید به راحتی فیلم و کارتون را تماشا کنید. از بخش دایره ای ضربه گیر می توانید برای قرار دادن مسواک ، سیم ، شارژر، هندزفری و... استفاده کنید و باعث خلاقانه و متفاوت شدن دکور فضاهای مختلف شوید. درصورتی که پریزی را از برق می شید کافیست درون محفظه این ضربه گیر قراردهید تا سیم ها باهم قاطی نشوند. بخش مکشی آن به هرنوع سطحی وصل می شود. همچنین به عنوان دستگیره برای کمد ،کشوها و حتی درب توالت فرنگی که دستگیره ندارند و باز کردن آنها سخت است ؛ استفاده می شود. این وسیله را برای انواع دستگیره های در، با هر اندازه و شکلی که دارند می توانید به کار ببرید زیرا جنس سیلیکونی و انعظاف پذیر آن این امر را ممکن ساخته است. اگر دنبال ضربه گیری چندکاره ، منعطف ، با طراحی زیبا ، رنگ بندی متنوع ، قابل شستشو و مقاوم می گردید ؛ این ضربه گیر بهترین انتخاب است.

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

اتو بخار سیلور کرست

صاف بودن پارچه های لباس از مسائل بسیار مهمی است. اکثر لباس ها در اثر نشستن و استفاده چروک می شوند و برای پوشیدن مجدد آنها باید با کمک اتو لباس را صاف کنیم. کارکردن با اتو های دستی قدیمی، بسیار زمان بر و خسته کننده است. با اندازه بزرگ و سنگینی که دارند باعث خستگی دست و کمر حین اتو کردن می شود و تنها کاربردی که دارد صاف کردن پارچه لباس است. 

امروزه اتو بخار بسیار کاربردی با مدل SILVER CREST SDRB1000B1 تولید شده است. این اتو بخار با قدرتی که دارد باعث می شود به صورت سریع و آسان انواع پارچه ها را به صورت آویزان از جالباسی و هم به صورت قرار گرفته روی زمین ،تمیز و صاف کنید. مصرف برق این اتو بین 800 تا 1000 وات می باشد و با دسته بلند و خوش فرمی که دارد باعث می شود بتوانید به راحتی آن را در همه جای لباس بکشید و اتو کنید بدون اینکه ذره ای خسته شوید . کف لغزنده ای که دارد به راحتی روی پارچه می لغزد و باعث سهولت در عملکرد می شود. این محصول ساخت آلمان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این اتو دارای مخزن آب قابل جداسازی با حجم 70 میلی لیتر می باشد که حجم بسیار خوبی برای قرار گیری میزان مناسبی از آب جهت بخار شدن می باشد.همچنین فنجان اندازه گیری برای ریختن حجم مناسبی از آب همراه این محصول عرضه می شود. داشتن یک برس برای پرزگیری از مزایای دیگر این محصول است. این برس به همراه بخار باعث از بین رفتن آلوذگی ، لکه ، کثیفی و پرز از پارچه می شود. کافیست این اتو را به برق متصل کنید تا طی یک دقیقه گرم  شود و به راحتی از آن استفاده کنید. کف این اتو از جنس استیل است بنابراین به هیچ عنوان زنگ نمی زند و به سرعت گرم می شود.

اندازه کوچک و مناسب این اتو باعث شده است در مسافرت نیز آن را به راحتی حمل کنید و نگران چروک شدن لباس هایتان نباشید. ترموستات این دستگاه قابل تنظیم است. با این اتو علاوه بر صاف و تمیز کردن لباس و پارچه، میتوانید حتی سطوح و سرامیک را تمیز و ضدعفونی کنید. همجنین دارای یک پایه نگهدارنده می باشد تا زمانیکه از آن استفاده نمی کنید به راحتی روی پایه قراردهید تا به صورت ایمن به کارهایتان برسید و لباس و پارچه نسوزند . ابعاد این محصول 31X10.5 سانتی متر است . این اتو باطراحی زیبا و کارآمدی که دارد در رنگ های متنوع نیز تولید و عرضه شده است. شما با تهیه اتوی بخار سیلور کرست ، با یک تیر چندنشان می زنید. 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

محفظه قرص هفتگی

محفظه قرص هفتگی

این که یک مسافر ، یک فرد فعال یا یک مراقب شخصی یا حتی فردی فراموشکار باشید ، این سازمان دهنده چند محفظه ،برنامه ریز مناسبی برای داروهای تجویز شده در هفته و نیازهای مکمل شماست. تحقیقات نشان داده است 55درصد سالمندان داروی های خود را طبق دستور پزشک مصرف نمی کنند و سالیانه بیش ازصدهزار سالمند به علت مشکل ناشی از تداخل دارویی در بیمارستان بستری می شوند. ممکن است گاهی اوقات ما درکنار آنها نباشیم و بدین صورت مصرف قرص هایشان را فراموش کنند یا اشتباه مصرف کنند که بسیار خطرناک است.همچنین درصورتی که کودکانتان قرص مصرف می کنن اما شما مدام باید به آنها گوشزد کنید تا فراموش نکنند، کافیست با تهیه محفظه قرص هفتگی که نکته مثبت آن قرارداشتن نام روز های هفته به فارسی روی محفظه است که این باعث سهولت درخوانایی به ویژه برای سالمندان می باشد .

سازمان دهنده قرص از پلاستیک های بهداشتی و با دوام مواد غذایی ساخته شده همچنین فاقد BFA و بدون بو است. محفظه های روزانه می توانند به راحتی از هم دور شده و بهم قفل شوند تا به صورت جداگانه و در گروه های 2 یا بیشتر استفاده شوند و این امکان را فراهم می اورد تا در هنگام سفر تنها محفظه روزهای مورد نظر خود را به همراه ببرید. سازمان دهنده قرص های شفاف با روکش لطیف و ظریف ساخته شده است. این مورد جا قرصی بهترین برنامه ریز دارویی برای نیازهای شخصی و دارویی روزانه و هفتگی شما است. همچنین وجه تمایز دیگر این حجم دهنده ،منقش شدن آن‌برای نابینایان است؛ بنابراین افراد نابینا میتوانند خودشان قرص های لازم در روز را باکمک خط مخصوص حک شده روی محفظه پیداکنند. این جاقرصی قابل شستشو نیز می باشد.

 

ابعاد این نظم دهنده قرص 3X3X12 میلی متر و وزن آن حدودا 7گرم است. تنها قرص های مورد نیاز را درون این محفظه ها قراردهید تا این محفظه به شیوه ای مرتب، کارآمد و بهداشتی از آنها نگهداری کند. همچنین حجم هریک از محفظه ها برای قرارگیری قرص ها بسیار بزرگ است و به راحتی می توانید چندین قرص را درون یک محفظه قراردهید. این محفظه ها درب روان و نرمی دارد وبه راحتی و با یک فشار بازخواهند شد. با کمک این جاقرصی و مشخص شدن قرص های هر روز دیگر نیازی به چک کردن اینکه کدام قرص ها برای چه روزهایی بود و دچار شک و نگرانی درمصرف آن قرص نمی شوید و با خیال راحت و آرامش آنهارا مصرف می کنید. همچنین در سفرهای چندساعته می تواند به عنوان جای ادویه نیز مورد استفاده قرارگیرد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram