انواع لوازم کاربردی خانه

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استند تفاله گیر چندکاره Esi

استند همه کاره ظرفشویی قطعا برای سینک هر آشپزخانه ای یک وسیله ی به شدت ضروری خواهد بود.
چراکه به علت کارایی ۳ در ۱ خود علاوه بر تسهیل و تسریع در کار باعث کمتر اشغال شدن فضا میگردد.


ویژگی های محصول:••جنس فلز آبکاری شده با کیفیت بالا••قابل نصب کنار سینک ظرفشویی با هر ابعاد••ابعاد ۲۰*۲۵سانتی متر
این استند به عنوان تفاله گیر میتواند تمامی زباله های تر سینک را خشک نموده و آب آنها را جدا کند،تا زباله خشک به راحتی قابل دور ریختن باشد. این استند به راحتی توری آبگیری را نگهداری میکند تا میوه های شسته شده را درون آن بریزید و به راحتی خشک کنید. قابل استفاده در تمامی سینک ها با ابعاد های مختلف،دسته چرخشی و منعطف، مناسب برای قرار دادن صابون یا اسکاج ، ضد زنگ و رنگ ثابت.


سپس در انتهای کار شما میتواند میله ی این استند همه کاره را به بالا ببرید تا شاهد یک آویز حوله و دستمال باشید که در عین عدم اشغال فضا ظاهر خوب و منظمی به سینک می بخشد. به طور موثری از ریختن مو، ضایعات کاغذ، باقیمانده مواد غذایی، پارچه و سایر ضایعات در فاضلاب جلوگیری می کند. می توان از آن برای آویزان کردن پارچه ها در آشپزخانه یا حوله در حمام استفاده کرد، بدون اینکه فضای اضافی در سینک یا حمام و سرویس های بهداشتی اشغال شود.
همچنین شما میتوانید از بخشی که در این استند تعبیه شده است به عنوان جا اسکاچی استفاده کنید و این حجم از کارایی این استند باعث درخشیدن آن نسبت به سایر لوازم ظرفشویی و سینک شده است.

قیمت این محصول...تومان

 

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

پارچه تمیز کننده میکروفیبر loid

اگر برای شستشوی ظروف ، از بین بردن چربی و آلودگی های روی گاز، گرفتن گرد و غبار از لوازم مختلف نیاز به یک ابزار پاک کننده مناسب دارید که علاوه بر جنس باکیفیت در از بین بردن آلودگی ها به راحتی تمیزشود تا بتوان بارها و بارها از آن استفاده کرد این محصول را از دست ندهید.

پارچه های میکروفیبر از الیاف فوق‌العاده ای تشکیل شده اند که با کمترین فشار تمامی ناخالصی ها را از سطوح پاک می کند مناسب تمیزکردن انواع چربی ها و گرد و غبار ، پس از اتمام کار کافیست تنها با یک آبکشی این پارچه را نو کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. قابلیت ضدچربی بسیار عالی. ویژگی های این محصول : جنس: پلی استر + نایلون
اندازه: تقریبا 25*25 سانتی متر / 9.84*9.84 اینچ
رنگ: آبی، صورتی، سبز
کاربرد: تقریباً در همه جا موجود است
مواد نرم و راحت، جذب آب قوی، می تواند در هر کجا استفاده شود.

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کمربند دوطرفه طرح دار opc

اگر شما هم به شلوارهای جین علاقه مندید و مشتاق داشتن یک استایل شیک و مینمال هستید اما کمر این شلوارها اندازه نیست بهترین ایده برای شما استفاده از این کمربند های فوق‌العاده راحت و کشی می باشد.

این کمربندهای کشی برخلاف سایر کمربندهای قدیمی بسیار راحت مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی میتوانید آن را بازکنید. کمربندهای قدیمی به علت جنس محکم و غیرقابل انعطافی که دارند باعث سختی در اطراف کمر شما میشوند اما این کمربندهای دوطرفه کشی بسیار راحت است و هیچ گونه فشاری به دور کمر شما وارد نخواهد کرد. این کمربندهای ویژه از طرح های متنوع و جذابی برخوردار اند و متناسب با هر استایل و سلیقه ای وجود دارد. مناسب تمامی سایزها و تمامی شلوارها با رنگ های مختلف میباشد. جنس بسیار باکیفیتی دارد و مقاوم در برابر شستشو و فشار می‌باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

اسپیکر بلندگو GTS

اسپیکر بلندگو GTS

درمهمانی ها ، سفر، جشن های تولد ، دورهمی های دوستانه یکی از ضروری ترین ابزار، اسپیکر باکیفیت و با ابعاد مناسب می باشد.

این اسپیکر علاوه بر کیفیت بینظیر قابلیت حمل آسان و جنس بدنه فوق‌العاده مقاومی دارد این اسپیکر با قدرت باتری بسیارعالی میتواند تا چندین ساعت بی وقفه کارکند و موزیک های مختلف را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

ویژگی خاص: بی سیم، قابل حمل، مینی نسخه Bt: V5.0 + EDR   اندازه بلندگو:3 اینچ قدرت: 5 وات ظرفیت باتری:500 میلی آمپر ساعت
زمان پخش: 1.5 ساعت 70 درصد حجم  رنگ:سیاه   اندازه واحد: 10.8 * 8 * 14 سانتی متر حمایت کرد
ن: FM/USB/TF/BT/TWS تجهیزات جانبی: کابل شارژ یو اس بی

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

سر حمام highp

سر حمام highp

اگر به حمام با آبی که فشارمناسبی داشته باشد برای برطرف شدن خستگی و تمیزشدن در زمان کوتاه تر با صرفه جویی در آب نیازدارید؛بهترین انتخاب استفاده از سری مناسب برای خروج آب به شکل مناسب و ایده آل می باشد.

این سری حمام با منسجم و منظم کردن جریان آب و ایجاد ظاهر بسیار خلاقانه ، باعث افزایش فشارخروج آب و شکل مناسب برای شستشوی کارآمد تر میشود. یکی ازز کاربردهای اصلی و فوق العاده این تبدیل ، بهینه کردن مصرف آب می باشد زیرا یک دکمه روشن خاموش در پشت این سرحمام وجود دارد که میتوانید زمان خروج آب را تعیین کنید و در زمان های که به آب نیازندارید آب قطع شود و به مقدار بسیار زیادی در مصرف آب صرفه جویی شود.

صرفه جویی در آب فشار بالا
اندازه:
260mm*75mm*20mm
مواد اولیه با کیفیت بالا 】- مواد ABS با کیفیت بالا و پانل فولادی ضد زنگ، طراحی خلاقانه، نصب آسان و
تمیز، سازگار با محیط زیست و بادوام، چرخش جهانی 360 درجه.
【حمام دستی】- طراحی منحصر به فرد ملخ محور، جریان آب توربوشارژ فن، به شما کمک می کند حباب های صابون باقی مانده را در چند ثانیه تمیز کنید.
【سیستم فیلتر】- برای تصفیه آب، سر دوش با پنبه PP مجهز شده است. ما همچنین یک پنبه PP اضافی به شما می‌دهیم که می‌تواند به طور موثری بیشتر ناخالصی‌های آب را از بین ببرد و از سلامت و ایمنی پوست خانواده محافظت کند.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

دستکش چراغ دار lglo

دستکش چراغ دار lglo

همه افراد به خصوص تعمیرکاران زمان هایی زیادی را باید صرف تعمیرات مشکلات منزل و ماشین هستند. به ویژه در زمان هایی که برق دچار قطعی شده و شب است .

در این زمان اگر تنها باشید بسیار سخت است که علاوه بر نگهداشتن چراغ قوه بتوانید از دو دست خود استفاده کنید بنابراین بهترین گزینه استفاده از دستکش های چراغ دار می باشد که نور بسیار قوی را ایجاد می کند. این دستکش از جنس بسیار مقاوم و led های باکیفیت ساخته شده است. مناسب ماهیگیری در صبح زود قبل از طلوع آفتاب ، کمپ های تفریحی ، کوهنوردی ، دسترسی به محل های باریک برای تعمیر می باشد.

امکانات:
 نور روشن: روی انگشت و شست دستکش چراغ قوه ال ای دی 2 عدد LED وجود دارد که می توانید به هر مکانی که می خواهید اشاره کنید. چراغ قوه روی دستکش به اندازه کافی قوی است که به شما در انجام کار کمک می کند.
 مواد راحت: این دستکش چراغ قوه انگشتی از پنبه ساخته شده است. آنها قابل تنفس و انعطاف پذیر هستند و بند آن قابل تنظیم است. بنابراین پوشیدن آنها راحت است و برای دستان تمامی افراد مناسب می باشد.
 استفاده آسان: یک دکمه روشن/خاموش در پشت دستکش وجود دارد که به وسیله آن می توانید به راحتی چراغ قوه را روشن یا خاموش کنید. زمانی که در تاریکی به نور نیاز دارید، می توانید به راحتی چراغ قوه دستکش را روشن کنید.
 شامل باتری ها: دستکش های مکانیکی ما با چراغ قوه مجهز به 2 عدد باتری دکمه ای هستند.

مشخصات:
اندازه (حدود): طول باز شده 36/*عرض 13.5 سانتی متر (14.17*5.31 اینچ)
جنس: پنبه + ABS

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram