انواع لوازم کاربردی خانه

۲۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روغن گیر غذا

روغن گیر غذا

طرز تهیه غدا در افزایش کیفیت و حفظ سلامت بدن انسان بسیار تاثیرگذار است. امروزه با افزایش استفاده از غذاهای سرخ شده ، برای داشتن یک رژیم غدایی سالم بهتر است روغن غذا بسیارکنترل شده باشد. بنابراین استفاده  از توری روغن گیر به عنوان یک کمک کننده در امر سلامتی شما بسیار حائز اهمیت است.بنابراین برای استفاده از توری جهت روغن گیری و خنک شدن غذا ، این وسیله مناسب ترین پیشنهاد برای آشپزخانه شما می باشد.

این وسیله در لبه های کناری ظروف پخت غذا قرار میگیرد. بنابر این شما میتوانید موادغذایی سرخ شده را در این توری به راحتی قراردهید. این توری فلزی و از جنس استیل است. دراینصورت ضد زنگ است و تغییرشکل نمیدهد.همچنین دربرابر حرارت مقاوم است. با کمک این توری روغن گیر دیگر نیاز به استفاده از ظروف زیاد و کثیف شدن کابینت و آشپزخانه با روغن نیست. ارتفاع این توری بلند است بنابراین مقادیر زیادی از غذا میتواند روی آن جا شود. بنابراین بزرگترین تکه های مرغ و انواع غذاهای سرخ کردنی را میتوانید روی این توری قرار بدهید.

 

در لبه های این توری گیره های وجود دارد تا به راحتی بتوانید آن را محکم درکنار ظروفی مانند تابه قرار دهید و از کاربرد آن نهایت لذت را ببرید. با کمترین هزینه بهینه ترین روش را برای پخت و پز تجربه کنید. قطر این توری ۳۶ سانتی متر است و برای هر اندازه از تابه و قابلمه مناسب است.این وسیله همچنین باعث صرفه جویی در مصرف روغن و گرم نگه داشته شدن غذا می شود. بهترین انتخاب برای صرفه جویی در زمان و داشتن یک غذای سالم و کم روغن می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

دستگاه محلول پاش سنسور دار

این روز ها با افزایش کرونا نیاز ما انسان ها به محلول های ضدعفونی نیز افزایش می یابد.برای این کار استفاده از محلول پاش های دستی ، غیر بهداشتی می باشد. بنابراین بهترین محلول پاش برای استفاده در محل کار ، اداره ها ، منازل و مکان های عمومی ، محلول پاش هوشمند می باشد. این مدل محلول پاش علاوه بر بهداشتی بودن ، در صرفه جویی و کنترل میزان محلول های ضدعفونی نیز بسیار موثراند.درادامه به بررسی ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

دستگاه محلول پاش سنسور دار دارای ظرفیت 350 میلی لیتر و وزن خالص 204 گرم می باشد. ابعاد این محصول 19x10.5x7.5 سانتی متر است.جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS مرغوب می باشد. از کاربرد ویژه و متمایز این افشانه هوشمند داشتن سنسور تشخیص دست می باشد تا در صورت حس کردن دست در نزدیک خود، بتواند محلول را بپاشد. این افشانه با ابعاد مناسب خود قابل حمل و قرارگرفتن در هرمحلی می باشد. طی مدت زمان یک ثانیه پاشش را انجام می دهد. برای راه اندازی این دستگاه کافی است چهارعدد باتری قلمی را درون آن قراردهید تا بیش از 1500 بار پاشش انجام دهد. زمانی که از دستگاه استفاده نکنید، بدون خاموش کردن دستی دستگاه وارد حالت استند بای می شود.

دمای مناسب برای کارکرد این دستگاخ محلول پاش بین 5 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.توصیه می شود این دستگاه را در نور مستقیم آفتاب قرارندهید. ولتاژ نامی آن 6 ولت است. مراحل کار دستگاه بدین صورت است : ابتدا کلید دستگاه را لمس کنید تا چراغ آبی دستگاه روشن شود. در اینصورت حالت یک دستگاه فعال می شود و با نزدیک شدن دست، پاشش طی مدت 1ثانیه صورن میگیرد. با لمس دوم کلید ، چراغ بنفش روشن می شود. چراغ بنفش حالت دوم است که طی مدت 0.7 ثانیه پاشش انحام میدهد. برای خاموش کردن هم کافیست پس از این دوحالت یک بار دیگر کلید را فشاردهید تا نور قرمز .05 ثانیه روشن و سپس دستگاه خاموش شود. در صورتی که باتری دستگاه ضعیف باشد. زمانیکه دستتان را جلوی سنسور بگیرید؛ نور قرمز روشن می شود و بدین شکل به شما نشان می دهد باتری ضعیف است. دستگاه محلول پاش هوشمند بهترین انتخاب برای صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین رعایت مسائل بهداشتی به استاندارد ترین روش می باشد.

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

استند آویز همه کاره سه طبقه

استند ظرفی است که بطریقی طراحی و ساخته شده تا بدون استفاده از هر گونه وسیله کمکی روی زمین یا مکانی قراردارده شود. علت اصلی بوجود آمدن استند ، مرتب سازی یک فضا به بهترین شکل بوده است. ازاستند ها میتوان در آشپزخانه ، اتاق، حمام ،اداره و محل کار به عنوان یک نظم دهنده تمام عیار و زیبا استفاده کرد. استندها ظاهری زیبا، سبک و قابل حمل دارند و میتوانید در هر مکانی که تمایل دارید قرار دهید. امروز استندی با طراحی بسیار شیک و کارامد و متفاوت را به شما معرفی می کنم.

استند آویز همه کاره که دارای سه طبقه است . ابعاد این طبقات از بالا به پایین بزرگ تر می شوند تا بتوانید وسایل بیشتری در این استند قراردهید .این استند طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داردو در عین حال دارای ابعاد بسیار مناسبی برای قرار دادن انواع وسایل می باشد.میتوانید از این استند در حمام یا اتاق خوابتان برای قرار دادن اکسسور ها ، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات ، وسایل دکوری استفاده کنید. همچنین میتوانید از این استند در آشپزخانه و خانه برای قرار دادن ظروف ، گلدان ، مجسمه ، دسته بندی مواد خوراکی و... بهره ببرید. در این صورت علاوه بر نظم دادن به وسایل و طبقه بندی کردن آنها ، در فضای خانه نیز دکور بسیار شیک و چشم نوازی را ایجاد می کند.

ارتفاع استند همه کاره از برند هلگا ، 30 متر و قطر طبقات آن از بالا به پایین به ترتیب 13 ،16 و 20 سانتی متر می باشد. ابعاد این استند به گونه ای است که تعداد بسیار مناسبی از وسایل را درون آن میتوانید به راحتی قرار دهید.  استند آویز هلگا فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث خلوت تر شدن و منظم شدن محیط می شود.جنس این استند فلز است و با روکشی ضدزنگ پوشانده شده است بنابراین نگران تغییر شکل آن نباشید. مقاومت بسیار بالایی دارد و وزن بسیار زیادی را میتوانید تحمل کند. شیک ترین استند طبقه ای برای زیباتر کردن محل زندگی شما. میتوانید این استند را برای سرو چاشنی ها و غذا استفاده کنید. در طبقات این استند، خوراکی ها و مواد غذایی را دسته بندی کنید سپس آن را در سفره یا میز غذا را قراردهید تا طراحی سفره و میز شما زیباتر و منظم تر شود. 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کرم سفید کننده بدن و پوست ووکس

توجه به پوست و زیباتر به نظر رسیدن یکی از دغدغه های امروزه در بسیاری از بانوان است. تمایل به آراسته و زیبا بودن همواره در اغلب افراد وجود دارد. برخی می خواهند پوست روشن تری داشته باشند و لک های پوستی خود را بپوشانند. بدین منظور برند VOOX کرم سفید کننده پوست را در بهترین کیفیت و حجم تولید و عرضه کرده است. این برند پرطرفدارترین تولید کننده در زمینه محصولات آرایشی است.این کرم قدرت سفیدکنندگی و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی میتوانید از این کرم در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. اگر بخش هایی از پوستتان در اثر قرار گرفتن زیر نور آفتاب دچار سوختگی شده است نگران نباشید. باکمک این کرم میتوانید طی چند دقیقه پوستتان را  مانند قبل روشن کنید.

کرم سفید کننده VOOX علاوه بر خاصیت روشن کنندگی پوست ، دارای ویژگی های متعدد دیگری از قبیل محافظت از پوست، آبرسانی پوست ، جلوگیری از نفوذ آلودگی به پوست می باشد. در ترکیبات این کرم برخی از ویتامین های مورد نیازپوست مانند ویتامین E و C وجود دارد. همچنین این کرم برای پوست های خشک نیز مناسب است و از خاصیت مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است. بنابراین در صورتی که در شهر های خشک یا فصل زمستان دچار خشکی پوست شدید این کرم به کمک شما می آید و به خوبی سلول های پوست شمارا ترمیم می کند. حجم این کرم 100 میلی گرم است بنابراین میتوانید طی مدت زمان طولانی از این کرم استفاده کنید.

کافیست مقداری از این کرم را روی پوست خود ماساژ دهید تا مشاهده کنید که در همان لحظه پوست شما چندین درجه روشن خواهد شد. این کرم برای خانم ها و آقایان مناسب است. در صورت قرار گرفتن در محیطی گرم و ایجاد تعریق ، این کرم پاک نخواهد شد و ضدآب می باشد. تنها با شستن محل کرم میتوانید کرم را از سطج پوست پاک کنید.عملکرد بسیار سریع و بدون ایجاد هیچ آسیب پوستی و عوارضی ، بهترین انتخاب برای درخشان کردن پوست شما می باشد. این کرم در زمان بسیار کوتاهی جذب پوست شما می شود و لباس های شما را رنگی نمی کند. رایحه بسیار خوبی دارد و پوست شمارا با ظاهر کاملا طبیعی درخشان می کند و تمام لک ها و جوش روی پوست را محو خواهدکرد. 

 

مشخصات کرم روشن کننده فوری ووکس اصل • سفید کننده فوری بدن • قابل استفاده برای تمام نواحی بدن و خصوصی • دو خاصیت همزمان ( مرطوب کننده و سفید کننده ) • ماندگاری بالا • مناسب برای تمام پوست ها • قابل استفاده برای تمام بدن • کاملا ضد آب • براحتی شسته نمی شود. • بدون لک انداختن و چسبیدن به لباس 

 

قیمت این محصول..تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

لیوان دوجداره شفاف

برای سرو نوشیدنی های بادمای بسیار زیاد یا دمای بسیار کم باید در انتخاب نوع لیوان دقت کرد. در بسیاری از مواقع با انتخاب لیوان نامناسب ، لذت نوشیدن را حس نمی کنیم. اگر نوشیدنی حرارت بالایی داشته باشد حرارت به بدنه لیوان منتقل می شود و باعث سوختن دست خواهد شد. یا بسیاری از لیوان ها دربرابر حرارت بالا و تغییرات دمایی مقاوم نیستند و می شکنند. بنابراین انتخاب یک لیوان با کارایی مناسب و ظاهر شیک بسیار مهم است.

لیوان های دوجداره امروزه یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین نوع لیوان ها می باشند. این لیوان دوجداره با جنس پیرکس بوروسیلیکات ، دربرابر تغییرات دمایی و حرارت های بالا بسیار مقاوم است. همچنین دوجداره بودن آن باعث می شود که حرارت یا سرمای نوشیدنی به بدنه بیرونی لیوان منتقل نشود و حین نوشیدن هیچ نوع دمای آزار دهنده ای را در دستان خود حس نکنید. از طرفی این ویژگی باعث حفظ دمای نوشیدنی در مدت طولانی می شود و شما نوشیدنی خود را با دمای مناسب خودش می توانید میل کنید حتی اگر پس از ریختن نوشیدنی به کارهایی مانند تماشای تلویزیون ، خواندن اخبار و کتاب مشغول شوید و زمان طولانی را صرف آنها کنید ؛ پس از بازگشت خواهید دید که دمای نوشیدنی شما به خوبی در این لیوان حفظ شده است.

میتوانید از این لیوان ویژه برای سرو نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای ، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی های سرد مانند انواع اسموتی استفاده کنید.این محصول با طراحی ویژه‌ خود علاوه بر کاربردهای مناسبی که دارد دارای مقاومت بالا و زیبایی ظاهری متفاوت ، شیک و منحصر به فردی می باشد که لذت نوشیدنی را چند برابر می کند. ••برای کیفیت بیشتر این فنجان ها،در این محصول جنس پیرکس به کار رفته است. ••دارای ارتفاع ۱۰سانتی متر و قطر دهانه ۸سانتی متر و گنجایش ۳۰۰سی سی میباشد. ••نوشیدنی های سرد و گرم را به طور یکسان در کیفیت دمایی مناسب قرار می دهد. ••این فنجان دو جداره به طور معمول بسیار محکم هستند. ••این لیوان ها نه تنها برای گرم یا سرد نگه داشتن نوشیدنی بهتر هستند ، بلکه بسیار با دوام هستند. لیوان های دو جداره پیرکس محصولات خاص دست سازی هستند که مناسب برای سرو نوشیدنی های سرد و گرم در مجالس خاص استفاده میگردد، این محصول مورد نظر از جنس پیرکس تهیه شده و در مقابل شوک حرارتی مقاوم هستند.

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

جا زعفرانی طرح پر

جا زعفرانی طرح پر

زعفران یکی از گران ترین ادویه ها به شمار می آید و خواص گوناگون و کاربردهای متفاوت دارد. زعفران از دست ادویه های گران و کم یابی است که بیشتر افراد آن را در مقادیر متوسط و کم تهیه می کنند و از آن استفاده می کنند. مصارف غذایی زعفران بسیار متنوع است. مانند مرغ و برنج که زعفران یکی از همراه های همیشگی آنها بوده است و طعم و عطر بسیار خوبی را به غذا می دهد. جوجه کباب ، شعله زرد، چای زعفرانی و... از جمله مصرف های زعفران در آشپزخانه می باشد. بنابراین همواره حضور زعفران کنار مابقی ادویه جات لازم است.

بهترین شیوه برای ماندگاری و جلوگیری از فاسد شدن زعفران آسیاب شده ؛ نگهداری آن در ظروف کوچک است. به این دلیل که در ظروف و شیشه های کوچک هوای کمی جریان دارد و این ویژگی باعث می شود زعفران در مدت طولانی سالم و تازه بماند. در غیر این صورت اگر زعفران در معرض جربان هوای زیاد قرار بگیرد اکسیژن زیاد باعث فاسد شدن آن خواهد شد.همچنین زعفران را در معرض نور و در یخچال قرار ندهید. برای اینکه بتوانید زعفران را در ظرف کوچک و شیکی نگهداری کنید تا علاوه بر اینکه از فاسد شدن آن جلوگیری شود ؛ جلوه زیبا و منحصر به فردی را نیز ایجاد کند؛ احتیاج به یک جا زعفرانی استاندارد است که بهترین و شیک ترین انتخاب جا زعفرانی طرح پر برند مایا می باشد.

جا زعفرانی طرح پر برند مایا ، طراحی شیک و متفاوتی دارد. همچنین با حجم مناسب خود باعث نگهداری مناسب از زعفران در طولانی مدت می باشد. در صورتی که زعفران را به خوبی نگهداری کنید میتوانید ماندگاری آن را بین 2 تا 3 سال افزایش دهید. این جا زعفرانی با درب چوب پنبه ای که دارد؛ به خوبی و به طور کامل مانع ورود هرگونه آلودگی و جریان هوا به درون محفظه می شود. همچنین طراحی ویژه این محصول باعث می شود به راحتی در مواقع نیاز، زعفران را از آن خارج کنید. ارتفاع این محصول 10 سانتی متر و قطر آن 8 سانتی متر می باشد. پر طلایی از این جا زعفرانی آویزان است که جذابیت این محصول را چند برابر کرده است. هنگامی که میخواهید از زعفران برای درست کردن دمنوش، غذا ، دسر و... استفاده کنید؛ به راحتی از این جا زعفرانی ویژه ، میزان زعفران مورد نیاز را خارج کنید و سپس درب چوب پنبه ای را به خوبی در جایش چفت کنید تا زعفران مدت طولانی تری تازه و خوش طعم بماند.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

آبچکان دو طبقه فلزی

یکی از چالش هایی که بعد از شستن ظروف با آن مواجه هستیم؛ خشک کردن ظروف است. در صورتی که ظروف خیس را به گونه ای بچینیم که هوایی بین آنها عبور نکند ؛ در مدت زمان خیلی طولانی خشک می شوند و این امر باعث لکه کردن ظروف یا ایجاد بوی نامطبوع می گردد. برای اینکه بتوانید ظروف خود را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی خشک کنید بهتر است از آبچکان های مناسبی استفاده کنید که در آن فاصله ظروف استاندارد باشد و تهویه به خوبی صورت گیرد. همچنین اگر کابینت از جنس چوب داشته باشید و ظروف خیس را درون یا روی کابینت قرار دهید باعث پوسیدگی چوب و آسیب دیدگی کابینت می شود. این محصول در رنگ های مشکی ، سفید و آبی تولید و عرضه شده است.

آبچکان دوطبقه ای از برند آدور با جنس فلزی و محکم خود ، بهترین نگهدارنده ظروف شما می باشد. این آبچکان در طبقه دوم خود داری 16 جایگاه می باشد که به خوبی ظروف کوچک و بزرگ در آن جای میگیرد و همچنین در طبقه پایین آن می توانید قاشق ، چنگال ، کاسه ، لیوان و لوازم دیگر را قرار دهید تا خشک شوند. ابعاد این استند 40x28x26 سانتی متر می باشد. جنس آبچکان فلزی با روکش ضدزنگ می باشد. بنابراین ضدخش و مقاوم دربرابر خوردگی می باشد و از وسایل با وزن بسیاربالا می تواند به راحتی نگهداری کند. از دیگر مزایای این محصول داشتن قبلیت تا شدن است. بنابراین میتوانید به راحتی آن را حمل کنید.

شما می توانید از این استند با طراحی کاربردی ویزه ای که دارد ؛به عنوان جایگاهی برای آویزان کردن جای قاشق جنگال با هر اندازه ای ، بهره بگیرید و به بهینه ترین شکل از آبچکان استفاده  کنید و فضای آشپزخانه را خلوت کنید. سبک و مقاوم با کمترین جا گیری ، بیشترین نظم را برای شما به ارمغان می آورد. میتوانید این استند را در کنار سینک یا حتی درون کابینت قرار دهید و پس از شستن ظروف ، آنها را منظم در این آبچکان بچینید. همچنین این استند باعث می شود ظروفی را که بیشتر لازم دارید ؛ در دسترس خود قرار دهید و در زمان مورد نیاز ، به سرعت آنها را بیابید. بهترین انتخاب برای برقراری نظم در آشپزخانه و خشک کردن سریع ظروف خیس ، پارچه ، لیوان ،میوه، قاشق و چنگال می باشد. این آبچکان ویژه باعث ایجاد جلوه زیبا و منظم در آشپزخانه شما خواهد شد.

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

پیمانه چوبی

پیمانه چوبی

یکی از مسائل پراهمیت در آشپزی کردن، ریختن به اندازه چاشنی ها و مواد لازم می باشد.برای اینکار نیاز است از پیمانه کمک بگیریم.بیشتر پیمانه ها از جنس پلاستیک و نازک هستند و آن مقاومت کافی را ندارند. مقاوم ترین گزینه استفاده از پیمانه های چوبی می باشد. که علاوه بر طرح متفاوت و زیبا ، از مقاومت بالایی برخوردار باشند. 

این پیمانه اندازه گیری ادویه جات که از جنس چوب مرغوب و درجه یک بامبو تولید و به بازار عرضه شده است و شما میتوانید از آن برای اندازه گیری انواع ادویه جات، حبوبات، شکر ، چای، قهوه ،اسپند و… استفاده نمائید. این پیمانه چوبی به دلیل استفاده از چوب بامبو با بافت سخت، در برابر ضربه، شسکتن بر اثر سقوط از ارتفاع، آب و … مقاوم می باشد. میتوانید در محیط های مختلف و کاربرد های گوناگون از این محصول استفاده نمائید.طراحی دسته این پیمانه به گونه ای است که به راحتی و با تسلط میتوانید از پیمانه استفاده کنید. حتی در صورتی که طرح ساده سلیقه تان نیست ؛ میتوانید با رنگ طرح هایی را طبق سلیقه خود روی این پیمانه نقاشی کنید. طراحی مینمیال و شیک این پیمانه باعث زیبایی تجهیزات آشپزخانه شما نیز می شود.

سر تاسی پیمانه و عمق مناسبی که دارد باعث می شود مقدار خوبی از چاشنی انتخابی شما را در خودجای دهد و به راحتی درون پیمانه هدایت شوند. اندازه مناسب آن باعث شده به راحتی در ظروف مواد اولیه تهیه غذا جابگیرد تا حین آشپزی به راحتی آن را بردارید و مواد لازم را به میزان یکسان و دقیق درون غذا بریزید. همچنین طراحی چوبی و شیک پیمانه ، زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته و کار کردن با آن باعث افزایش لذت حین آشپزی خواهد شد.

••وزن:50 گرم 

••جنس بدنه :چوب 

••جنس دسته: چوب

••ارتفاع:۷سانت

••عرض :۲سانت

••مقاوم در برابر شکستن بر اثر ضربه و سقوط از ارتفاع

 

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

جا ادویه رنگی با قاشق چوبی

ادویه ها حین آشپزی بسیار پرمصرف هستند. برای پخت هر غذایی ادویه ها و طعم دهنده ها مهم ترین رکن هستند.بنابراین بهترین کار برای دسته بندی ادویه ها، تهیه جا ادویه زیبا و جادار می باشد. بهتر است تعدادی جا ادویه تهیه کنید تا بتوانید هنگام آشپزی به راحت ترین شکل به ادویه ها به صورت مجزا و دسته بندی شده دسترسی داشته باشید. همچنین جا ادویه های زیبا و شیک، تاثیر بسزایی در متفاوت تر کردن فضای آشپزخانه ایفا می کنند.  اندازه دهانه جا ادویه ای برای تسهیل  در برداشت ادویه از درون آن و شستشو بسیار مهم است. علاوه بر این موارد طراحی کاربردی و خلاقانه آنها نیز فاکنور مهمی در انتخاب می باشد.

جا ادویه از برند دنیلیه با رنگ های شاداب و جذابی که دارد؛ جلوه زیبا و نشاط بخشی را در آشپزخانه شما ایجاد می کند. این جا ادویه از جنس سرامیکی مرغوب است با قابلیت شستشوی آسان ، زیرا اندازه دهانه آن استاندارد است و شما برای برداشتن محتویات درون آن نیز دچار مشکل نخواهید شد. یک قاشق چوبی ویژه نیز همراه این محصول می باشد که دارای جایگاه مخصوصی در کنار جا ادویه می باشد همچنین می توانید قاشق را در درون ظرف قرار دهید. این محصول مناسب برای نگهداری انواع خشکبار و ادویه جات از قبیل چای، نمک ، فلفل، قهوه ، جو ، برنج ، شکلات ، آجیل، دمنوش و... می باشد. با کمک قاشق چوبی مخصوص که دارد میتوانید به راحتی ادویه را از درون ظرف خارج کنید. همچنین جنس اطراف دهانه و چفت ها از استیل و ضد زنگ می باشد. میتوانید در این روز های کرونایی با تهیه این محصول ، دمنوش های خود را برای استفاده راحت تر دسته بندی کنید.

 

حجم جا ادویه برند دنیلیه 50 میلی لیتر است بنابراین مقدار مناسبی از ادویه ها را درخود جای می دهد بدون اشغال کردن حجم زیادی از فضای کابینت. وزن این جا ادویه 280 گرم و ابعاد آن 7.5x7..5x10 سانتی متر می باشد. درب این محصول به صورت چفتی بسته می شود و مانع از ورود هرگونه آلودگی و حشرات به درون ظرف می شود و با کشیدن چفت ها به سمت بالا به راحتی بازخواهد شد. طراحی و سبک میمنیمال این جا ادویه ها باعث شیک شدن فضای آشپزخانه شما خواهد شد. جنس مرغوب ، حجم مناسب و در عین حال تولید آن در رنگ های متنوعی مانند زرد، زرشکی ، آبی ، قرمز ، سبز ، نارنجی باعث شده است برای طیف وسیعی از سلایق، کار آمد باشد. همچنین این محصول هدیه شیکی برای خانه داران می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  

  • pedram
  • ۰
  • ۰

موزن ابرو و خط زن برند luxurious

  همه افراد از داشتن موهای اضافی در گوش های خود و بینی و سایر نقاط بدن احساس خوبی ندارند و با خرید این موزن ها بسیاری از مشکلات خود را حل کرده اند. برای این کار شما به یک اصلاح کننده بسیار مناسب نیاز خواهید داشت ولی بیشتر افراد از ماشین های اصلاح استفاده می کنند که ممکن است بسیار دردناک باشد پس شما باید سمت خرید این موزن ها بروید تا کار اصلاح با دقت ، به آسانی و بدون درد و حساسیت انجام شود. این محصول دارای قدرت بالا و درعین حال اندازه ای مناسب می باشد. با کمک دکمه ای که روی دسته آن تعبیه شده است میتوانید آن را روشن کنید. همچنین جنس ویژه این محصول باعث شده است به خوبی در دست قرارگیرد و سر نخورد. حتی میتوانید این موزن را زیر دوش نیز استفاه کنید.

در زمان های گذشته مردم از موگیر ها و قیچی ها برای اصلاح استفاده می کردند که خالی از مشکل و درد نبود. اما امروزه این موزن ها به راحتی هر چه تمام تر اقدام به از بین برد موهای زائد می کنند. در کوتاه ترین زمان با کمک این موزن می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید و ابروی مرتبی را برای خود بسازید. این محصول دارای درپوشی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به تیغه می باشد.

موزن luxurious به آرامی موهای قسمت های حساس بدن شما را در چند دقیقه به طور دقیق اصلاح می کند. تیغه های آن با پوست تماس ندارند ، بنابراین نگران بریدگی نباشید. همچنین برای خانم ها موهای زائد زیر بغل را تنها در چند دقیقه اصلاح می کند ، فرم دهنده ابرو شامل شانه های 2 میلی متری یا 4 میلی متری می باشد و همچنین یک سر قابل تنظیم دو طرفه برای فرم دهی بهینه ابرو است. این محصول بسیار خوش دست است و با در دست گرفتن آن به راحتی و با تسلط میتوانید موهای زائد را اصلاح کنید. موهای درون گوش ، بینی ، روی انگشتان ، ابرو ، پشت لب ، زیربغل و دست را می توانید با کمک این موزن به راحتی و در کوتاه ترین زمان از بین ببرید.

••این اصلاح کننده با تیغه های برش که پوست را لمس نمی کند از بین بردن سریع و بی عیب موها را حاصل میکند.

••به دلیل داشتن فناوری ضد آب استفاده از دستگیره ضد لغزش در حمام یا زیر دوش برای از بین بردن موهای زیر بغل یا بیکینی آسان می کند.

••از بین شانه های 2 میلی متری یا 4 میلی متری برای اصلاح و تنظیم ابروهای خود با دقت و راحتی بیشتر انتخاب کنید

برس موجود در بسته بندی این محصول ، تیغه های اصلاح کننده را برای استفاده بهداشتی به راحتی هر بار تمیز می کند.

••حمل اسان و راحت آن برای استفاده سریع در هرمکانی که به آن نیاز دارید.

از بین برنده موهای زائد بدون ماندن آثاری از ریشه مو و برآمدگی های پوستی

قیمت این محصول...تومان

  • pedram