انواع لوازم کاربردی خانه

۳۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی scobuty

همیشه لباس هایی که دارای پرز و موهای حیوانات خانگی هستند در هر ماشین لباسشویی قراردارند. این لباس ها باعث می شوند تا پرز و موهای چسبیده به آنها حین شستشو به سایر لباس نیز منقل شود و هیچ وقت از شر این پرزها راحت نشوید. همچنین در صورت تجمع مو و پرزها ، به ماشین لباسشویی نیز آسیب وارد می شود. بهترین راه برای رهایی از این مشکل، استفاده از فیلتر پرزگیر می باشد.

این فیلتر پرزگیر با طراحی ویژه ای که دارد به خوبی تمامی پرزها ، مو ، نخ و سایز وسایل اضافی از این قبیل را جمع آوری می کند و مانع از آسیب رسیدن به سایر لباس ها و ماشین لباسشویی می شود. با کمک این فیلتر دیگر نیازی به صرف و زمان انرژی زیاد برای جمع آوری پرزهای لباس نخواهد بود. نحوه استفاده از این وسیله جذب پرکاربرد بدین شکل است : پس از قرار دادن لباس ها در لباسشویی، این فیلتر را در سطح بالای لباس ها قراردهید. میتوانید درون فیلتر پودر یا مایع بریزید. پس از شست شوی لباس ها ، فیلتر را بردارید و پرزها و جامدات درون آن را خالی کنید. به همین راحتی از شر پرزها و موهای اضافی چسیده به لباس ها خلاص شوید.

این محصول از مواد پلی استر pe+eva با کیفیت بالا ساخته شده است و به خوبی کوچکترین ضایعات را در ماشین لباسشویی فیلتر می کند.همچنین باعث جلوگیری از گرفتگی و گره خوردن لباس ها به یکدیگر می شود. ابعاد این محصول 9.5x16 سانتی متر می باشد. بخش بالای این فیلتر که طرح گل دارد و زیبایی ویژه ای به این محصول داده است ؛ باعث شناور ماندن این فیلتر می شود. شما می توانید بر اساس تعداد لباس ها و مقدار پرز و ضایعات تولیدی ، از فیلترهای بیشتری نیز استفاده کنید. این فیلتر در دورنگ جذاب آبی و صورتی طراحی شده است و به صورت یک عددی عرضه می شود.

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

باکس نظم دهنده طوسی magicfly 

همه ما قطعا بارها تجربه کمبود جا برای وسایلی که همیشه باید دردسترس باشند و درعین حال باعث شلوغی فضا نشوند، را داریم. این نظم دهنده زیرتختی برای نظم دادن به تمامی وسایل از جمله انواع لباس و کفش و انواع پاپوش،پتو و ملحفه ، ظروف و لوازم دیگر می باشد که به شما کمک می کند در فضای کوچک و محدود ، با نظم تعداد زیادی از وسایل را قراردهید و استفاده کنید.

شما به راحتی میتوانید حجم زیادی از وسایل خود را را سازمان دهید و از فضا بهترین استفاده راببرید و حتی از دیده نشدن آنها نیز مطمئن شوید. زیرتختی یک جعبه پارچه ای سبک و کم حجم با اسکلت درونی محکم می باشد که به راحتی به علت ارتفاع کم و استاندارد درزیر تخت های مختلف جای میگیرد و حتی با توجه به این زیرتختی منحصر به فرد ،میتوانید از زیبایی آن اطمینان خاطر پیدا کنید. با کمک این محصول میتوانید انواع وسایل را به بهترین شکل منظم کنید و از حداکثر فضا اسفاده بهینه را ببرید. این باکس نظم دهنده با بالاترین کیفیت پارچه ساخته شده است و باعث گردش هوا در فضای درونی آن و بین وسایل شما می شود. همچنین در جلوی این باکس ، طلق هایی طراحی شده است که بتوانبد کمی درون آن را ببینید و وسیله موردنطرتان را انتخاب کنید. 

این باکس نظم دهنده دارای دسته های محکم و مناسبی می باشد که به شما امکان جابجایی و حمل را در سفر یا اسباب کشی خواهد داد. بنابراین علاوه بر استفاده در منازل ، میتوانید در سفر نیز از این نظم دهنده به راحتی استفاده کنید و بیشترین مقدار لباس و پوشاک را در آن جا دهید.مناسب برای قراردادن لباس های فصلی و انواع لوازم دیگر می باشد.همچنین دارای قابلیت تا شدن می باشد. مانع ایجاد بوی نامطبوع و ورود هرگونه حشرات و آلودگی به وسایل شما می شود.

 

ویژگی های محصول: -زیپ برای بستن و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و افت و حشرات به وسایل - ارتفاع کم جهت قرار گیری آسان زیر تخت - دارای اسکلت جهت زیبایی ظاهری و جلوگیری از تغییر شکل - سبک و کم حجم - قابل شستشو با ماشین لباسشویی - مقاومت در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات مشخصات محصول: ••ابعاد  15.2x97x33سانتی متر ••۵خانه با عمق زیاد و مناسب

قیمت این محصول...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کاور نظم دهنده وسایل

مرتب بودن و نظم داشتن وسایل ، همواره یکی از مهم ترین مسائل در زندگی روزمره و مسافرت می باشد. بنابراین برای انجام این کار به بهترین روش ، استفاده از کاور های نظم دهنده وسایل را به شما معرفی می کنم. برای تهیه نظم دهنده ، دقت داشته باشید که لازم است جایگاه های آن از اندازه مناسبی برخوردار باشند. یکی از بهترین نظم دهنده از لحاظ مقاومت و میزان فضای در دسترس ، کاور نظم دهنده ای است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

این کاور نظم دهنده دارای 7 جیب با اندازه های جداگانه می باشد که تمام وسایل شمارا در خود جا میدهد. این جیب ها دارای روکش شفاف پلاستیکی می باشند که می توانید از این طریق از محل وسایل خود با خبر شوید. ابعاد این کاور در حالت باز 34x67 سانتی متر و درحالت بسته و جمع 34x43 سانتی متر است. میتوانید انواع وسایل از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری،لباس ، شال، کتاب، شلوار و... را در این نظم دهنده با ترتیب قراردهید.پارچه به کار گرفته شده در این نظم دهنده بسیار مقاوم و با کیفیت و در شیک ترین رنگ طراحی شده اشت.

این کاور در قسمت بالایی خود دارای قلاب می باشد که به شما این امکان را می دهد تا وسایل را در درون این نظم دهنده قراردهید و در هرمحلی که بخواهید آویزان کنید. در حمام ، روی در، درون کمد، در آویزهای لباس و... قراردهید و از نظم و زیبایی ظاهری که به فضای خانه شما می دهد لدت ببرید. با کمک این نظم دهنده می توانید از شر شلوغی و بی نظمی رها شوید و فضای بیشتری را برای خود به وجود آورید. همچنین باکمک این وسیله دیگر نیاز نیست زمان های طولانی به دنبال لوازم مورد نیاز خود بگردید .

 

همچنین این محصول قابلیت تا شوندگی دارد و میتوانید درون آن وسایل خود را بچینید و سپس کاور را درون کشو یا چمدان قراردهید. در این صورت می توانید برای سفر یا اسباب کشی ، وسایل خود را با نظم و با کمترین درگیری فضا ، بچینید و نهایت لذت را ببرید. بهترین انتخاب برای استفاده حداکثری از فضا و محیط اطراف با بالاترین کیفیت.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

خردکن

خردکن

مواد غذایی مختلف مانند میوه ها ،سبزیجات و تنقلات ممکن است نیاز به خرد شدن و قطعه قطعه شدن داشته باشند تا برای تهیه انواع غذا و دسر مورد استفاده قراربگیرند. در این زمان استفاده از خردکن بهترین و سریع ترین راه ممکن است.یکی از نکات مهم در انتخاب خردکن ، داشتن تیغه های تیز و برنده می باشد.امروز به شما خردکن شارژی مدل s05  را معرفی کنم. با کمک این خرد کن میتوانید در هرجا و هرزمان ، مواد غذایی مورد نیاز خود را خرد و استفاده کنید.

این خردکن دارای تیغه سه پر می باشد که جنس آن از استیل ضدزنگ است و به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. همچنین یکی از نکات مهم در انتخاب خرد کن ها داشتن قابلیت جداسازی می باشد. که این خرد کن دارای این قابلیت می باشد و میتوانید اجزای درونی آن را جدا کنید و با کمک ظرفشویی یا دستی بشویید و تمیز کنید. این خردکن دارای ارتفاع 11 سانتی متر ، پهنا و عمق 8سانتی متر می باشد.جنس بدنه این خردکن از پلاستیک مقاوم و ضدضربه می باشد و دارای حجم داخلی 250 میلی لیتر است. توان این خردکن 30 وات می باشد. کافیست تا مواد موردنیازتان را درون این خردکن بریزید و با کمک دکمه ای که در قسمت بالایی آن تعبیه شده است به راحتی میتوانید آن را فشار دهید و تمامی محتوای درون دستگاه را به خوبی و درکمترین زمان قطعه قطعه کنید. مناسب برای میکس کردن و نرم کردن غذای کودکان نیز می باشد.

سیم شارژر این خردکن دارای طول 0.15 متر است و قابلیت شارژ شدن با پاوربانک و شارژموبایل را دارد. میتوانید در هرجا که بخواهید از این دستگاه استفاده کنید.این خرد کن دارای سیستم قفل ایمنی می باشد. به دلیل طراحی ویژه در قسمت کف، با قرارگیری روی میز ، حین کارکردن ثابت می ماند. مناسب برای خردکردن سیر، هویج برای سالا، سبزی برای آش و انواع غذا، خردکردن پیاز برای تهیه پیاز داغ و انواعی از کاربردهای دیگر. با ابعاد مناسبی که دارد ، فضای بسیار کمی را دربر می گیرد. این دستگاه در دورنگ جذاب صورتی و سفید تولید عرضه می شود.

قیمت این محصول ...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کاکتوس رقصنده

کاکتوس رقصنده

این روزها با تکراری و محدود شدن فعالیت های روزانه افراد بزرگ و کوچک ، به دلیل کرونا روحیه خوب و شادی را کاهش داده است. به ویژه کودکان از سرگرمی های محدودی برخوردار هستند.بنابراین بهتر است آن هارا با وسیله ای آشنا کنیم که علاوه بر فراهم کردن شادی و نشاط، بتواند از لحاظ آموزشی نیز مفید باشد و کودکان از وقت گذراندن با آن نهایت لذت را ببرند. امروز میخواهم اسباب بازی گلدان جادویی کاکتوس را به شما معرفی کنم.

اسباب بازی کاکتوس رقصنده با طراحی ویژه و خلاقانه تمامی کودکان را مجذوب خود خواهد کرد. این اسباب بازی دارای قابلیت های متعددی می باشد. دارای 120 آهنگ خارجی جذاب و شاد است که همراه با رقص آنهارا اجرا می کند و کودکان را خوشحال می کند.این وسیله فقط با 3 عدد باتری قلمی شروع به کار می کند. دارای سنسور حرکتی حساس به تماس می باشد بنابراین کودکان با لمس کردن آن ، بلافاصله خواهند دید که کاکتوس بامزه ، حرکت خواهد کرد و موجب فراهم کردن خنده و شادی کودکان می شود.این کاکتوس قابلیت ضبط و پخش صدا با لحنی شیرین و خنده دار دارد. می توانید این اسباب بازی را در هرکجا که بخواهید حمل کنید و قراردهید و هر لحظه سرگرمی کودکان را فراهم کنید.

ابعاد این کاکتوس 31.5x12.6x12.4 سانتی متر می باشد. با تقلید صدا باعث می شود تا تمایل به حرف زدن و یادگیری در کودکان افزایش پیداکند.جنس بدنه این کاکتوس از مخمل غیر سمی و نرم است و به کودکان هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد. درخشندگی لایت موجود در بدن کاکتوس ،درشب زیبایی ویژه ای را ایجاد می کند.وسیله ای پرکاربرد در مهمانی ها ، بازی ها و سرگرم کردن کودکان می باشد. حرکات موزون این اسباب بازی به همراه تقلید صدای آن باعث ایجاد روحیه خوب و شادابی در افراد خواهد شد. بهترین هدیه برای کودکان شما.

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کلمن دو طبقه

کلمن دو طبقه

در روزهای گرم تابستانی، بهترین انتخاب برای خنک شدن و لذت بردن ، استفاده از انواع نوشیدنی ها خنک و مفید است.ریختن نوشیدنی در لیوان و سپس مصرف آن ، امری طاقت فرسا و زمان بر است. همچنین این مسئله که کودکان ، نمی توانند برای خودشان نوشیدنی بریزند یا حین انجام این کار ، نوشیدنی را روی لباس یا زمین می ریزند. ممکن است مهمانی یا دورهمی را تدارک ببینید اما برای سرو نوشیدنی دچار مشکل شوید. بهترین وسیله برای حل این مشکلات ، کلمن دتوکس می باشد.

این کلمن دارای طراحی نو و خلاقانه می باشد. کلمن های قدیمی دارای شیر آب در بخش پایین تر هست و لازم است تا کلمن را در لبه میز یا محلی بلند قراردهید اما این کلمن دارای شیرآب در بخش بالاتر است و میتوانید آن را در هر محلی که بخواهید قراردهید.دارای یک بخش فیلتر است که میتوانید انواع میوه را در آن قراردهید تا نوشیدنی با طمع میوه دلخواهتان را بنوشید و لذت ببرید.این کلمن دوطبقه در مجموع دارای 10 لیتر گنجایش می باشد و میتوانید مقادیر زیادی از نوشیدنی را در آن قراردهید و در مهمانی ها یا مجالس از ویژگی منحصر به فرد این محصول استفاده کنید و سرو نوشیدنی را بر همگان آسان کنید ، چه کودکان و چه بزرگسالان می توانند در سریع ترین زمان ممکن و به راحت ترین شکل از خودشان پذیرایی کنند و لذت ببرند.

ابعاد این کلمن دوطبقه  24x24x54 سانتی متر می باشد و دمای 100 تا 20- درجه را تحمل می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که سردترین یا گرم ترین نوشیدنی ها را با کمک این کلمن سرو کنید. نصب این وسیله بسیار راحت است. ابتدا باید پیچ شیر این کلمن را باز کنید ، سپس آ ن را در جایگاه تعبیه شده در کلمن وارد کنید ، حال پیچ را از سمت درون کلمن ، روی شیر محکم بپیچانید. در مرحله بعد فیلتر استوانه ای شکل را به درب کلمن وصل کنید . حال می توانید پایه آن را وصل کنید و از ویژگی های این محصول استفاده کنید.جنس بدنه این ظرف اکرولیک است بنابراین وزن سبکی دارد و میتوانید به راحتی آن را هرجا که بخواهید حمل کنید. بدنه محکمی دارد و مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کند.این کلمن دو طبقه شیک در رنگ قرمز موجود است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

وردنه غلطکی چوبی

وردنه غلطکی چوبی

این روز ها  بیشتر افراد به پختن انواع شیرینی ، کلوچه و غذاهای خانگی مانند پیتزا علاقه مند شده اند و به علت شیوع ویروس کرونا ، تمایل دارند در خانه بمانند و وعده های غذایی خانگی تهیه کنند. بدین منظور بهتر است ابزار مناسب را تهیه کنید. یکی از پرکاربرد نربن ابزار برای فرم دهی و شکل دهی به خمیر، وردنه می باشد. نوع چوبی آن پر طرفدار ترین مدل وردنه می باشد. وردنه ای که امروز با آن آشنا می شوید یکی از خوش دست ترین وردنه ها می باشد و دارای ابعاد مناسبی برای فرم دهی به خمیر می باشد.

این وردنه غلطکی برای پهن کردن انواع خمیر مناسب است و سطح صاف و صیقلی دارد. هیچ گونه چسبندگی به خمیر را ایجاد نمی کند و میتوانید بهترین خمیر هارا با کمک این وردنه تهیه کنید.طول دسته این محصول 10 سانتی متر است و دارای ابعاد کلی 14x11سانتی متر می باشد. این وردنه غلطکی بسیار روان است و دارای ظاهر زیبا و ساده می باشد.جهت استفاده در قنادی ها ، رستوران ها، منازل و... مناسب است.این وردنه به راحتی قابل شستشو است و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. نوع چوب به کار رفته در این محصول از چوب جنگلی مرغوب می باشد.وزن و دسته خوش فرم این محصول باعث می شود افراد حین استفاده از این وردنه دچار خستگی نشوند و به آسانی از مزایای این وردنه برخوردار شوند.

با کمک این وردنه می توانید انواع خمیر شیرینی و کیک ، فوندانت ، خمیرپیتزا، خمیرپیراشکی و... را برای پخت آماده کنید. با ابعاد مناسبی که دارد ، فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.جنس چوب مرغوب این وردنه باعث شده است که خمیر به آن نچسبد و تمیز کردن و شستشوی وردنه بسیار راحت شود.این محصول با قیمت مناسب و جنس مرغوب و استاندارد، بهترین انتخاب برای دوستداران آشپزی و شیرینی پزی می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

جا ادویه 6پارچه گردان

ادویه جات از مهم ترین و ضروری ترین مواداولیه برای تهیه غذا در آشپزخانه های منزل و رستوران ها می باشند.بنابراین باید ظروف و جا ادویه های مناسب خود داشته باشند تا استفاده از ادویه ها راحت و در دسترس باشد.بدین منظور باید در انتخاب جا ادویه دقت و سلیقه ویژه ای را به کاربرد تا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا داری ظاهر منحصربه فرد و زیبایی نیز باشند.امروز به بررسی ویژگی های متمایز جا ادویه 6پارچه گردان از برند پارادیس خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را برای تهیه جا ادویه داشته باشید.

این جا ادویه دارای 6 عدد جایگاه  می باشد تا بتوانید انواع زیادی از ادویه ها را در آنها به خوبی نگهداری کنید و حین پخت و پز به راحتی به ادویه جات دسترسی داشته باشید.جنس بدنه این جا ادویه از شیشه بلوری و جنس سری و دسته استند آن از استیل است. بنابراین به هیچ عنوان زنگ نمیزند و فرسوده نمی شود. سری این جا ادویه ها چرخشی و قابل تنظیم است و دارای 4حالت مختلف برای ریختن ادویه می باشد تا بتوانید مقادیر خروج ادویه را طبق استفاده و نیاز خود معین کنید.نوع استند این جا ادویه به صورت گردان است و 360 درجه قابلیت چرخش دارد تا در صورتی که ادویه مورد نیازتان در دسترس شما نبود آن را به راحتی بچرخانید و انتخاب کنید. ارتفاع هر جا ادویه 11سانتی متر می باشد و مقادیر زیاد و مناسبی از ادویه ها را در خود جای می دهد.

وزن این جا ادویه 6 پارچه 400 گرم و ابعاد آن 20x20x20 سانتی متر می باشد.جنس بدنه این محصول بسیار مرغوب و باکیفیت می باشد و طراحی این محصول، زیبایی خاصی به دکور آشپزخانه شما می دهد. انواع حالت های سر باعث می شود هر ادویه با هر اندازه ای به راحتی خارج شود و سری مسدود نشود.ابعاد این جا ادویه ای بسیار مناسب است و به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. میتوانید به راحتی آن را با دست یا باکمک ماشین ظرفشویی بشویید. طراحی خلاقانه این محصول باعث شده است که نحوه استفاده از آن آسان و بی دردسر باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

اسپینر انیمیشنی

اسپینر انیمیشنی

این روز ها کودکان بیشتر از هرکس دیگری دچار بی حوصلگی می شوند و نیازدارند تا وسیله ای ،سرشان را گرم کند. همچنین با شیوع ویروس کرونا ، ماندگاری افراد در خانه بیشتر شده است یا دچار استرس و مشکلات عصبی شده اند. برای اینکه بتوانیم تا حدودی آرامش و تسکین را برای خودمان فراهم کنید یک پیشنهاد جالب و جذاب برای کودکان و بزرگسالان داریم. امروزه فیجت های متفاوتی با هدف کاهش دادن استرس و سرگرم کردن افراد ، طراحی و تولید شده اند.اسپینر از محبوب ترین فیجت ها می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان جذب خود کرده است.یکی از جدیدترین مدل های اسپینر، مدل انیمیشنی آن می باشد.

اسپینر با طرح های پرطرفدار انیمه که با به حرکت در آوردن آن، میتوانید حرکت تصاویر را مانند یک انیمیشن واقعی مشاهده کنید. این اسپینر دارای کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردی می باشد و پس از وارد کردن نیرو به آن ، تا مدت طولانی به چرخش در می آید و به زودی متوقف نمی شود. بسیار روان است و کار با آن آرامش را به شما هدیه می دهد.در مکانی روشن این اسپینر را به حرکت در آورید و از طریق دوربین موبایل ، حرکت انیمیشنی ، شکلک های روی اسپینر را مشاهده کنید. این حرکت انیمیشنی با چشم غیر مصلح قابل تشخیص نیست و با کمک دوربین موبایل می توانید آن را ببینید. یکی از خلاقانه ترین طراحی های فیجت را می توانید در این مدل از اسپینر ها مشاهده کنید.

این اسپینر دارای انواع طرح های جذاب و خلاقانه در چندین مدل می باشد و طیف وسیعی از سلایق را در بر میگیرد.جنس اسپینر از پلاستیک مرغوب و  جنس سیلیکونی تشکیل شده است. وزن آن 48 گرم  و بسیار مناسب است. قطر این اسپینر 7 سانتی متر می باشد. اسپینر انیمه ای در جعبه مخصوص خود تولید و عرضه شده است. بنابراین میتوانید آن را ایمن نگهداری کنید و هرجا که بخواهید اسپینر را همراه خود ببرید و از ویژگی های نهایت استفاده و لذت را ببرید و برای مدتی از شر استرس،خستگی و فکرهای آسیب زننده دور شوید. مناسب ترین وسیله برای سرگرم شدن کودکان و بزرگسالان می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

پاک کننده موم گوش

پاک کننده موم گوش

بیشتر افراد برای تمیز کردن موم گوش از روش های خطرناکی مثل فروکردن گوش پاک کن یا اشیای غیر استاندارد به گوش خود استفاده می کنند که این کار باعث فشار آوردن موم به درون گوش خواهد شد و آسیب های جبران ناپذیری به گوش وارد میکند.برای پاک کردن گوش بهتر است از وسیله استاندارد و مناسب ، به گونه ای که آلودگی ها را بدون آسیب به گوش پاک کند استفاده کنید.

میتوانید با کمک این تمیزکننده گوش موم های جمع شده درمجرای گوش را به راحتی پاک کنید تا دچار درد و گرفتگی مجرای گوش نشوید. درنتیجه کیفیت صداهایی که به گوشتان میرسد کاهش پیدانکند.جنس این گوش پاک کن از استیل می باشد و به هیچ عنوان زنگ نمیزند.قابلیت چرخش ۳۶۰درجه ای و پاک شدن تمام موم های موجود در مجرا را دارد.انواع سری این تمیز کننده برای تمام مجاری گوش ها مناسب است و هیچ گونه خراش و آسیبی به پوست واردنمیکند.این مجصول ست ۶ عددی از انواع سری های تمیزکننده گوش به همراه یک شت جهت پاک کردن موم می باشد.

وزن این محصول ۱۰۰ گرم است و دارای بسته بندی و پک مناسب جهت حمل و نقل می باشد و میتوانید در مسافرت نیز از این محصول استفاده کنید.سطح این تمیز کننده صیقلی و صاف می باشد و زخم و دردی را در گوش شما و کودکان ایجاد نخواهد کرد.قبل و پس از استفاده از این محصول ، آن را با آب و مایع یا صابون بشویید و ضدعفونی کنید.باکمک این وسیله از آسیب های ناشی از تجمع جرم و گوش پاک کن جلوگیری کنید و به بهترین روش موم را از درون گوش خارج کنید.

 

قیمت محصول...تومان

  • pedram