انواع لوازم کاربردی خانه

۲۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رقص نور کریستالی lightcs

چراغانی کردن محیط منزل و ایجاد دکوراسیون فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بسیار راحت است فقط کافیه این چراغ کریستالی جذاب را از دست ندهید. این چراغ قابلیت کنترل انواع نورها با کنترل را دارد و میتوانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون منازل خود آن را تنظیم کنید.

【طراحی مدرن باشکوه】 این لامپ جذاب هنگام روشن شدن مانند یک فواره طلایی می درخشد. ایجاد دکوراسیون خیره کننده در روز و شب.

【مواد با کیفیت بالا】 آباژور کریستالی از مواد اکریلیک اپتیکال ساخته شده است که نور نرم، پایدار و با روشنایی بالا را برای رفع خستگی ساطع می کند . ایجاد احساس آرامش و چشم نوازی محیط فقط با یک لمس روی قسمت بالایی این جراغ.

【تزیین صحنه های مختلف】این ترکیب زیبا و کاربردی را می توان در اتاق خواب، اتاق غذاخوری یا اتاق کودک شما قرار داد. رستوران ها، کافه ها، عروسی ها، مهمانی ها یا جشن ها.

【جلوگیری از لغزش】 ما یک پد لاستیکی در پایین لامپ قرار می دهیم تا پایدارتر شود، از سر خوردن جلوگیری شود و از خراشیدن مبلمان، میز یا کف جلوگیری شود. ایده ای عالی برای ایجاد تنوع سرشار از انرژی و آرامش در محیط زندگی خود با کمترین هزینه نسبت به هزینه های گزاف تغییر دکوراسیون.

【استفاده آسان】 بدون نیاز به نصب لامپ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. پس از شارژ قابل استفاده است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

توری سرخ کن منعطف oilad

اگر میخواهید غذاهای سرخ کردنی باکیفیت و سالم آماده کنید بهترین روش استفاده از روش هایی برای گرفتن و جدا کردن روغن های اضافی می باشد. که یکی از ساده ترین و بی ضرر ترین روش های ممکن استفاده از این توری های سرخ کن باکیفیت و کاربردی می باشد.

این محصول با کمک دو لبه در طرفین و دسته بلندی که دارد برای استفاده در ماهیتابه های مختلف در حین سرخ کردن بسیار راحت است. میتوان انواع مواد غذایی را درون این توری قرار دهید و به راحتی درون روغن داغ وارد کنید تا درکمترین زمان آماده شود و به راحتی آنهارا از روغن بیرون بکشید و برای مدتی صبر کنید تا روغن آنها گرفته شوند. اندازه مناسب برای انواع ماهیتابه ، قابلیت منعطف ، افزایش سرعت در پخت و پز ، جنس باکیفیت و ضد زنگ ، قابلیت شستشوی سریع بدون هرگونه ایجاد چسبندگی .

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ایرپاد بلوتوثی LION

اگر شماهم از علاقمندان به گوش کردن موسیقی هستید و در عین انجام کار، ورزش ، آشپزی ، خواب ، رانندگی و هر زمان دیگر نیازدارید موسیقی گوش کنید یا با عزیزانتان تلفنی صحبت کنید بهترین راه حل استفاده از ایرپاد های بلوتوث دار باکیفیت و مناسب می باشد.

نگهداشتن طولانی مدت شارژ باتری و تبادل باکیفیت صدا دو عامل مهم در انتخاب ایرپاد مناسب می باشد که ایرپاد لیون از هردوی این ویژگی ها بهره مند می باشد. این ایرپاد ظاهر بسیار جذاب و حیرت انگیزی دارد که همه را شیفته خود می کند. قابلیت اتصال به تمامی موبایل ها ، کیس بینظیر، شارژ سریع و کیفیتی بینظیر. بلوتوث 5.1، صفحه نمایش برق دیجیتال LED، کیفیت صدای Hifi، دستیار صوتی HD
کنترل لمسی هوشمند بدون فشرده سازی (پخش/مکث، پاسخ/قطع کردن، تعویض آهنگ، تنظیم صدا، دستیار صوتی)
قابل استفاده به عنوان پاور بانک، چراغ قوه
راحت و بدون درد برای گوش، وزن سبک، بدون فشار، بدون آسیب به توانایی شنوایی
ضد آب و ضد عرق، استقامت قوی

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

PNERR سبد رومیزی

 PNERR سبد رومیزی 

برای نظم دادن به محیط زندگی و مرتب نگهداشتن انواع وسایل اعم از کتاب ، اسباب بازی های مختلف ، مجله ، لباس های مختلف ، اکسسور و ... راه حل مناسب استفاده از باکس های نظم دهنده می باشد که فضای بیشتری را دراختیازتان قرار میدهد .

 

 

این باکس با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه خود به راحتی قابل جمغ شدن است و با چند حرکت ساده نیز میتوانید آن را بچینید و نهایت استفاده را از این باکس با طراحی زیبا و جنس نمد فوق العاده مقاوم ببرید. این سبد رومیزی طراحی ساده مینیمال و جذابی دارد که برخلاف سایر باکس های قدیمی به زیباتر شدن دکوراسیون منزل و محیط کارتان کمک شایانی میکند. سایز این باکس 18x13x11cm می باشد.

قیمت این محصول..تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

نوار لیفت صورت didatecar

با کمترین هزینه فرم صورت خود را جوان و شاداب کنید. بدون ایجاد عوارض جانبی ، درد و دوران نقاحت های طولانی و خسته کننده. با کمک این محصول در سریعترین زمان ممکن چهره خود را جوان و شاداب سازید.

نرم و راحت: ضد حساسیت ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست وجود دارد که برای استفاده ایمن، سالم، نرم و راحت هستند.
3. لیفت عالی صورت: سیستم لیفتینگ صورت و گردن باعث بهبود شلی پوست و رفع چین و چروک صورت، گردن و چشم می شود.
کودک خود را کوچکتر کنید: چسب لیفتینگ صورت باید ماهیچه های افتاده صورت را منقبض کند و صورت شما را شکل دهد. بلافاصله برای سال ها جوان تر به نظر می رسید و احساس خوبی خواهید داشت.


کاربرد گسترده: پچ لیفتینگ صورت برای مناسبت های خاص، عروسی، گردهمایی مجدد، مدلینگ، عکاسی، مسافرت و غیره ایده آل است و به شکل گیری صورت باریک، محکم و زیبا کمک می کند.
برای صورت V شکل – برچسب لیفت صورت ضد آب است، خاصیت ارتجاعی خوبی دارد و صورت شما را سفت نمی کند. می تواند پوست را بلند و سفت کند تا چهره ای V شکل ایجاد کند.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

بطری آب نظم دهنده قرص WLLL

نسل دوم آب بطری آب با طراحی جدید با جعبه قرص، ظرفیت 20 اونس. 7 محفظه می تواند 4 نوع ویتامین بزرگ، 6 نوع کپسول معمولی و 15 قرص کوچک را برای طبقه بندی قرص ها و جلوگیری موثر از عفونت متقابل داروها ذخیره کند.
 سازمان دهنده قرص را می توان از بطری خارج کرد. می تواند به طور مستقل مورد استفاده قرار گیرد و بارگیری مجدد دارو یا مکمل آسان است. دستگاه تکمیل قرص 7 روزه.


 بادوام و ضد نشتی، جریان بالایی از آب را بدون ریزش یا ریختن فراهم می‌کند. برای اکثر جا لیوان‌های خودرو مناسب است. ایده آل برای باشگاه، اداره، مدرسه و سفر. با کمک این بطری آب محکم و باکیفیت میتوانید همیشه قرص و هرزمان قرص های خود را به همراه داشته باشید. همچنین این بطری با کمک فنر باکیفیتی که دارد به عنوان یک شیکر بینظیر نیز عملکرد فوق العاده ای دارد.


قاب قرص قابل حمل ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، بدون BPA، بی بو، بی مزه، بادوام و ضد قطره. می توان آن را با خیال راحت قرص ها و آب آشامیدنی ذخیره کرد، دو در یک طراحی مناسب برای استفاده است.
سازماندهی جعبه قرص روزانه خود را با بطری آب خود ترکیب کنید. بطری 20 اونس/600 میلی لیتر از نوشیدنی مورد علاقه شما را در خود جای می دهد، به علاوه دارای یک سازمان دهنده قرص داخلی با 7 محفظه جداگانه برای هر روز هفته.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

توری تفاله گیر OWY

توری تفاله گیر OWY

این کیسه توری صافی سینک برای سینک ظرفشویی در آشپزخانه، حمام، و اتاق های لباسشویی مناسب است. این می تواند باقی مانده های مواد غذایی، باقی مانده های شستشوی سبزیجات، ذرات بزرگ تفاله قهوه، باقی مانده های چای و غیره را فیلتر کند.


فیلتراسیون با راندمان بالا و ظرفیت زیاد ما می توانیم تمامی زباله های تر و تقاله های آلوده کننده محیط آشپزخانه و سینک را با کمک این توری جمع آوری کنیم تا در زمان سریعتری نیز خشک شوند. این توری ها با ظرفیت بالا کیسه صافی سینک آشپزخانه به خوبی می تواند نیازهای روزمره خانواده را برآورده کند.


کیسه توری فیلتر سینک آشپزخانه یک بار مصرف است. پس از استفاده آن را بیرون بیاورید و داخل سطل زباله بیندازیدید. بهترین انتخاب برای آشپزی آسان. بدون نیاز به کیسه های زباله دردسر ساز.
کیسه توری فیلتر سینک را روی براکت فیلتر نصب کنید و از آن استفاده کنید. هنگام نصب، براکت را با یک دست ثابت کنید و با دست دیگر کیسه توری را آویزان کنید، نصب بسیار ساده است. برای تمامی سینک ها مناسب است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

پد ضد درد mq

پد ضد درد mq4

این پد می تواند انواع کمر را گرم نگه دارد، خون و غلظت را حفظ کند، التهاب را کاهش دهد. گرم کردن آهسته، پوست را نمی سوزاند.
تا 12 ساعت پدهای MQ ظراحی شده برای ارائه طولانی مدت تا 12 ساعت.


برای سبک زندگی فعال خود چه در تمام طول روز روی پاهای خود باشید، چه ساعت ها پشت میز خود بنشینید، چه در دوران نقاهت پس از جراحی، لذت بردن از یک تمرین سخت یا فقط تجربه درد، این پچ های MQ با مواد بسیار انعطاف پذیر در تمام طول روز احساس راحتی می کنند. که به راحتی روی پوست و مفاصل شما متصل می شود. این پد در بسته های 10 عددی به شما عزیزان ارائه می گردد.
قدرت چسب عالی برای استفاده در تمام روز حتی در صورت مرطوب شدن با آب یا عرق ، در تمام فعالیت ها با شما حرکت می کند و مانند سایر تکه ها و ژل ها نمی افتد. مواد چسب صنعتی آن برای همه بی خطر است.


مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا:  از گیاهان سنتی چینی ساخته شده است. عصاره گیاهی طبیعی، ایمن و بدون تحریک است. تنفس و راحت است، پس از چسباندن به قسمت بدن، احساس مرطوب و گرفتگی را به شما نمی دهد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ست سوزن پاکسازی صورت MILISTEN 

سوزن زیبایی چند کاره این ست سوزن آکنه برای پاکسازی آکنه، جوش های سرسیاه، آکنه و آکنه روی صورت استفاده می شود، صورت را دوباره صاف و لطیف می کند، صورت شما را تمیز، صاف و زیباتر می کند.
فولاد کربنی با کیفیت بالا این مجموعه سوزن آکنه از فولاد کربنی با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر خم شدن، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر خوردگی و بادوام است.سوزن تیز است، بنابراین می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.


طراحی بدون لغزش سطح سوزن آکنه با خطوط حکاکی لیزری طراحی شده است، خطوط ظریف هستند که به طور موثر اصطکاک بین دست و سوزن زیبایی را افزایش می دهد، به راحتی نمی لغزد و در دست راحت است. به راحتی میتوان با کمک این ابزار و قابلیت های هر بخش از این ست صورت خود را به بهترین شکل ممکن پاکسازی کنید بدون کمترین آسیب.


طراحی سوزن چندگانه مجموعه سوزن آکنه شامل نوک سوزن مستقیم، قلاب خمیده و سوزن های زیبایی با حلقه دوتایی است. سوزن های زیبایی با سر دوتایی طراحی شده اند. نوک سوزن تیز می تواند به راحتی آکنه، آکنه و جوش های سر سیاه را از بین ببرد. حلقه فشار برای فشردن استفاده می شود. جوش های بالغ، آکنه، آکنه، راحت و آسان برای استفاده.
هر بار که از ابزار سوزن آکنه استفاده می کنید، قبل و بعد از استفاده برای ضدعفونی، تمام ابزارها را با الکل پاک کنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

پد سم زدایی Pure health

این پد طبیعی و کاربردی پوست را تسکین می دهد و خستگی و درد عضلانی را تسکین می دهد. سموم را از بدن خارج کرده و گردش خون را تقویت می کند. بگذارید مواد مضر بدن به تدریج دفع شوند. بدن را پاک کنید.
پدهای پاک کننده پا: قبل از خواب برای یک خواب آرام شبانه استفاده کنید. در هنگام خواب کار می کند، کیفیت خواب را بهبود می بخشد و برای خواب عمیق مناسب است. گردش خون را تقویت می کند و در طول شب به پاهای شما گرما می دهد.
پدهای سم زدایی پا برای پاکسازی بدن: به دلیل فشار زندگی، بسیاری از افراد کیفیت خواب پایینی دارند که بر کیفیت زندگی آنها تأثیر می گذارد.

پدهای سم زدایی پا Pure Health به بهبود کیفیت کمک می کند. مناسب برای خواب عمیق
باعث می شود احساس بهتری داشته باشید: پدهای ضد عفونی کننده بدن افسنطین سلامت خالص. این پدها تأثیری سالم و سریع برای بدن شما در هنگام خواب ارائه می دهد. برای رهایی بدن از تمام مواد مضر بدن .
استفاده آسان: توصیه می شود این محصول را هر روز بعد از شستن پاها قبل از رفتن به رختخواب روی پای خود بچسبانید. بهترین استفاده طولانی مدت پس از 6-8 ساعت استفاده ورق ها را بردارید و از زندگی خوب لذت ببرید!

قیمت این محصول...تومان

  • pedram