انواع لوازم کاربردی خانه

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرد کن غذا chopper

خرد کن غذا chopper

این محصول بی نظیر مجهز به کیت آشپزی، کیت براش و برس،کاردک و فیدر است. این دستگاه خرد کن برقی دستی جدید انواع مواد غذایی را درکمترین زمان آماده می کند و لذت آشپزی سریع و آسان را دوچندان می سازد.

این خرد کن برقی تیغه های بسیار تیز و برنده ای دارد که انواع مواد غذایی را آماده کنید. این خرد کن قابلیت شارژشدن دارد و به راحتی بدون نیاز به برق مدت های طولانی کارمیکند. همچنین قابلیت شستشوی بسیار راحت و آسانی دارد. طراحی ارگونومیک دسته آن باعث شده که کارکردن با این خرد کن بسیار راحت و دلچسب باشد. ساخته شده از باکیفیت ترین متریال در بدنه آن و همچنین تیغه های فولادی ضد زنگ می باشد. انواع سبزیجات و موادغذایی را به راحتی خرد میکند بدون هرگونه خطر و صرف زمان طولانی و خسته کننده.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

 کاغذ نسوز سرخ کن هواپز Airf

استفاده از سرخ کن های بدون روغن روشی بینظیر برای تسهیل کارها و بی نیازی از شستشوی سخت و پردردسر است.همچنین جدای از این کاربرد مهم عمر ظروف شما دوچندان خواهد شد.سطحاستفاده از این کاغذها نسوز و نچسب می باشد که به راحتی مواد غذایی از آن جدامیشود و هیچ گونه خطر سلامتی را ایجاد نخواهد کرد.همچنین قابلیت استفاده در تمام وسایل خانگی از جمله آون ها،فر و مایکرویوو و...را دارد.

بسته های ۵۰ تایی با سایز۱۶ مناسب تمامی سرخ کن ها می باشد. مناسب برای سرخ کن ، تابه،  هواپز و همچنین قابل استفاده در مایکروویو ، یخچال و فریزر می باشد.ایده ای بینظیر برای استفاده سریع و آسان در آشپزی نوین امروزی.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کیف تاشو Salepush

کیف تاشو Salepush

اگر برای مسافرت ، پیک نیک، خرید های روزانه ، باشگاه ، کلاس های مختلف نیاز به یک کیف جا دار و مناسب دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از کیف تاشو می باشد این کیف به بهترین شکل ممکن تا میشود و اندازه ای کوچک تر از گوشی موبایل دارد.

میتوانید تاشده این کیف در داشبورد ماشین، کمد ، جیب لباس و ... را قرار دهید و از آن در مواقع لازم استفاده کنید. این کیف را بازکنید در آن تعداد بسیار زیادی وسایل مختلف را قرار دهید و باخیال راحت زیپ آن را ببندید و آماده ماجراجویی شوید. از این کیف به عنوان سفره نیز میتوان استفاده کرد. وسایل پیک نیک را به خوبی درون آن بچینید و زیپ آن را بازکنید و پهن کنید. مقاومت بینظیر پارچه این کیف و  دسته مقاوم آن حمل این محصول را راحت تر کرده است. در انواع رنگ ها و طرح ها تولید شده است. ضد آب و غیرقایل نفوذ آلودگی .

کیسه‌های خرید تاشو ما حدود 2 تا 3 برابر بزرگ‌تر از کیسه‌های پلاستیکی استاندارد خواربار هستند، بنابراین خیلی بیشتر انواع وسایل با سایزهای مختلف را در خود نگه می‌دارند.

☛ بسته بندی در: - 1 عدد کیسه ذخیره سازی مواد غذایی خرید تاشو.

☛مواد: - رنگ نایلون: - چند رنگ (بر اساس در دسترس بودن ارسال می شود)

جزئیات محصول
ابعاد محصول : 38 × 40 × 14 سانتی متر

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی هوشمند hy03

اگر فرصت کافی برای تمیزکاری های روزانه و وقت گیر ندارید بهترین راه استفاده از ابزارهای هوشمند و اتوماتیک می باشد. باکمک این جاروبرقی هوشمند درکمترین زمان به کارهای ضروری خود میرسید و همیشه محیطی تمیز و ایده آل دارید.

اگر فرزند کوچک دارید و تمیزی محیط اطراف برای شما مهم است و فرصت کمی برای جاروکشیدن دارید این ابزاربه کمک شما می آید. بسیار قوی و پرقدرت ، مخصوص افرادی که درمنزل فرزندکوچک یا پت دارند. این جاروی هوشمند همچنین برای دفاتر کار، کارگاه های مختلف بسیار مناسب می باشد. راه اندازی آسان ، تخلیه زباله آسان، رنگبندی سفید و مشکی ، پرقدرت و باکیفیتی بینظیر. نوع: ربات جاروبرقی;
مکش قوی: 1800 PA ، به راحتی گرد و غبار، مو، کاغذ را جذب می کند، آلودگی را کاهش می دهد.
مناسب برای کف، سیمان، کاشی و سرامیک، پارکت، فرش و غیره؛
ظرفیت باتری: 1200 میلی آمپر ساعت
روش شارژ: از طریق USB
قدرت: 3 وات
ولتاژ: 3.7 ولت
زمان شارژ: حدود 3:00
زمان کار: حدود 90 دقیقه
وزن: 580 گرم
وزن بسته بندی: 700 گرم
اندازه: 230 x 230 x 50 میلی متر

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ماساژور گردنی U Pgg

ماساژور گردنی U Pgg

همه ما در طول روز مشغول کارهایی میشویم که فشار بسیار زیاد و باورنکردنی به گردن ما واردمیکند. از ساده ترین کار یعنی کارکردن با گوشی های همراه گرفته تا کارهای کامپیوتری ، آشپزی ، رانندگی های طولانی مدت و حتی انجام کارهای روزمره. برای جلوگیری از بروز مشکلات گرفتگی و آسیب درناحیه کتف و گردن بهترین راه ماساژ می باشد که علاوه بر تقویت عضلات باعث بهبود گردش خون در آن نواحی شود.

 

اما استفاده از خدمات ماساژ به صورت هر روز ، هزینه بسیار گزاف به همراه صرف وقت زیادی را به همراه دارد. بنابراین بهترین روش استفاده از ماساژورهای همراه و استاندارد می باشد. این ماساژور بهترین وسیله برای رهایی از درد در ناحیه گردن می باشد. طراحی فوق العاده استاندارد باعث تسکین سریع درد درنواحی گردن خواهد شد. دکمه های کنار این ماساژور تنظیم شدت می باشد. به راحتی و با کابل usb شارژ می شود و زمان طولانی را میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

چوب لباسیgold

چوب لباسیgold

امروزه اکثر چوب لباسی ها کاملا شبیه هم هستند و هیچ کدام برای کاربردی خاص طراحی نشده اند.درنهایت اجبارا انواع و اقسام لباس هارا باید به روش عادی اویزان کنیم چه بسا که خط اتو لباس ها و بعضا شکل انها دچار اشکال میشود.


امروزه با ورود این محصول به بازار نوع جدیدی از چوب لباس ها وارد عرصه شدند.این چوب لباسی بی نظیر با طراحی به خصوص خود باعث شده است تا دیگر نگران لباس های ارزشمند خود نباشید.شما به راحتی میتوانید شلوار ها،انواع کروات و اکسسوری ها،شال گردن ها و… به گونه ای که ذره ای خط اتو و فرم لباس خراب نشود،اویزان کنید.


این چوب لباسی های خاص جدای از کاربرد فوق العاده مهم، بسیار جذاب شیک هستند و علاوه بر مرتب سازی کمد،جلوه ای بی نهایت زیبا به کمد شما می بخشند.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

روکش توالت فرنگیmop

یکی از ضروری ترین اقلامی که همیشه باید همراه فرد باید این محصول است.این روکش ها به شدت برای رعایت بهداشت فردی مهم و ضروری بوده و از شما در برابر تعداد بیشمارب از بیماری های ویروسی و … که به ویژه در توالت ها عمومی شایع هستند محافظت میکند.

این محصول به علت ابعاد بسیار کوچکی که دارد به راحتی در کیف و یا جیب شما قرار میگیرد و حمل آسانی دارد. افرادی که همیشه در حال سفر و کمپینگ هستند این محصول را به هیچ عنوان از دست ندهند.لایه محافظ این روکش هابه سادگی پاره نمیشود و دربرابر ورود هرگونه آلودگی مقاوم است.

این محصول بسیار کاربردی طراحی مستطیلی دارد که باعث شده است برای همه توالت ها با سایزهای مختلف مناسب باشد.همچنین در اخر شما میتوانید به راحتی و بدون دست زدن به درب توالت روکش را جداکنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

طی مثلثی Triangle Mop

طی مثلثی Triangle Mop

در فصل های گرد و غبار زیاد است ، آلودگی های زیادی به مرور در قسمت های بالای یخچال ، کولر، پنجره ها ، کابینت و... تجمع پیدامیکند. به ویژه اینکه تمیزکردن این نواحی بسیار سخت و خطرناک است. بهترین روش استفاده از ابزارهای مخصوص این کار می باشد.

این طی مثلثی بینظیر با طراحی خاصی که دارد تمامی سطوح را با کمترین فشار و  خستگی در کمترین زمان پاکسازی میکند. این طی دارای  پارچه پاک کن میکروفیبر ضخیم که می تواند به سرعت آب را در عرض 5 ثانیه جذب کند و توانایی جذب فوق العاده ای دارد و به خوبی گرد و غبار را پاک میکند. تنها کافیست فقط یکبار از این طی استفاده کنید. دسته ای طی دارای ارتفاع 125 سانتی متری است که به خوبی به تمامی نقاط دسترسی پیدا خواهد کرد. بسیار خوش ساخت و راحت برای تمیزکاری های طولانی مدت. پارچه قابل شستشو و استفاده چندین باره.

اندازه 130 * 27 سانتی متر / 51.18 * 10.62 اینچ
جنس: PP / فولاد ضد زنگ تقویت شده
مواد پاک کن: میکروفیبر
وزن محصول: 500 گرم

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

طی جذب کننده آب mini mop

مینی ماپ برای تمیز کردن سریع در خانه، کشور، اداره و ماشین ایده آل است. دستیار جهانی برای نظافت پنجره ها، انواع کف، دیوار، آینه، نظافت حمام. دست‌های شما همیشه تمیز و خشک می‌مانند، بنابراین موپ مکانیزم چرخشی دارد، به سرعت رطوبت را جذب می‌کند و به راحتی تمیز می‌شود.

به لطف چرخش 180 درجه سر، می توانید به راحتی وارد مکان های صعب العبور شوید. با وجود جمع و جور بودن و سبک بودن، این موپ از مواد مرغوب ساخته شده است که ماندگاری طولانی دارد. همیشه می توانید آن را به دفتر و داخل ماشین ببرید. این موپ جذب کننده آب برای هرمحلی مناسب می باشد و درکمترین زمان تمیزکنندگی بینظیری را ارائه میدهد و جذب آب فوق العاده بالایی دارد. بهترین ابزار برای شستشوی ماشین ، سرامیک، پنجره های بزرگ و دوراز دسترس و...می باشد. این طی حاوی مخزن  برای نگهداری آب جمع شده می باشد. چرخش 360 درجه در همه جهات سرعت و کیفیت کار را افزایش میدهد.

قیمت این محصول...تومان

 

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

اسفنج حمام لایه بردارGlamlooks 

تمیز کردن طبیعی و از بین بردن کثیفی و پوست مرده صورت و بدن می تواند پوست شما را نرم، درخشان و سالم نگه دارد. راحت و نرم است. هنگامی که از آن استفاده می کنید، پوست ظریف کودک شما را خراش نمی دهد. یک وسیله ضروری برای حمام شماست.
اسفنج نرم حمام ما به آرامی کثیفی، کثیفی و سلول های مرده پوست را بدون ایجاد زبری روی پوست پاک می کند.


هنگامی که از آن برای از بین بردن پوست مرده و کثیفی استفاده می کنید، می بینید که رول پوست شروع به ریزش می کند و از نتایج شگفت زده خواهید شد و احساس نرمی و لطافت جدید پوست را احساس خواهید کرد. این اسفنج بینظیر پس از خیساندن در معرض آب صاف می شود و پس از خشک شدن سفت می شود.
این اسفنج/اسکرابر حمام به پوست آسیبی نمی رساند و تجربه حمام شما را صاف می کند. فیبر اسفنج حمام اسپا می تواند پوست را به آرامی ماساژ دهد تا آلودگی ها را از بین ببرد و گردش خون و سلامت پوست شما را بهبود بخشد.


این اسفنج نرم برای حمام کردن بزرگسالان، کودکان و زنان باردار مناسب است و حتی برای حمام کردن نوزادان از صورت تا انگشتان پا نیز مناسب است. این اسفنج نرم حمام یک تجربه اسپا آرامش بخش و راحت را در خانه به شما می دهد.
اکافیست ابتدا باید مدتی در آب خیس کنید. از صابون یا ژل دوش استفاده نکنید، فقط آن را با آب روی بدنتان بمالید.این اسفنج نرم حمام یک تجربه اسپا آرامش بخش و راحت را در خانه به شما می دهد.
این اسفنج نرم برای حمام کردن بزرگسالان، کودکان، زنان باردار و حتی برای حمام کردن نوزادان از صورت تا انگشتان پا مناسب است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram