انواع لوازم کاربردی خانه

۱۲ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برس استیل ظروف stb

برای تمیزکاری محل هایی که چربی و رسوب فراوان در آنها جمع میشود استفاده از ابزار مناسب و قوی یکی از هوشمندانه ترین کارها می باشد که در کمترین زمان به تمیزکاری کمک می کند. این ابزارها معمولاً از مواد قوی ساخته می شوند که می توانند مدتها استفاده را تحمل کنند.  علاوه بر این، برخی از ابزارهای پیشرفته می توانند با تغییر سر یا تمیز کردن سر برس، عمر برس را افزایش دهند.سر برس های سیمی معمولاً سفت تر از سر برس های معمولی هستند و می توان از آنها برای تمیز کردن بیشتر روغن و کثیفی استفاده کرد.  با این حال، توجه به این نکته مهم است که هنگام استفاده از سر برس های سیمی، باید مراقب باشید که سطح آن خراشیده نشود.

 این ابزار معمولاً با یک سر برس همراه است و می‌توان از آن برای تمیز کردن سطوحی مانند محدوده آشپزخانه و هود استفاده کرد.  بسته به هدف تمیز کردن، سر برس های سختی متفاوتی را می توان انتخاب کرد.  سر برس های نرم را می توان برای تمیز کردن آسان سطوح خراشیده استفاده کرد، در حالی که سر برس های سخت برای تمیز کردن روغن و کثیفی که سخت تر است بهتر است.این برس های کوچک معمولاً برای تمیز کردن هودها، سینک های آشپزخانه و سایر شکاف های کوچک استفاده می شوند که مسواک زدن روغن و سطل زباله را آسان می کند. این ابزارها معمولا کوچک و قابل حمل هستند و نگهداری و حمل آنها را آسان می کند.  به این ترتیب، آنها را می توان به راحتی حذف کرد و زمانی که نیاز به تمیز کردن آشپزخانه است استفاده کرد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ست مانیکور حرفه ای ناخن

دستگاه قلمی مانیکور ناخن با 5 قطعه مختلف 3/32 اینچی ارائه می شود. این قلم به راحتی می تواند پولیش، کوتاه کردن، برش دادنقسمت های اضافه، جلا دادن، پاک کردن لاک ژل و کوتیکول برای ناخن های اکریلیک و ناخن های طبیعی را انجام دهد.

این سوهان برقی ناخن دارای موتوری قدرتمند و بی صدا می باشد. عملکرد موثر این دستگاه در اتلاف گرما باعث می شود هنگام انجام مانیکور یا پدیکور گرمای بسیار کمی را احساس کنید.استفاده آسان از این محصول در هر موقعیتی در عین نتیجه بینظیر باعث جایگزینی این محصول با بسیاری از دستگاه های ارایشناخن شده است. سرعت قابل تنظیم که توسط یک دکمه کنترل می شود، لاک زدن ناخن های شما را آسان تر و ایمن تر می کند.

این قلم مانیکور مجهز به چراغ های LED برای روشنایی کمکی است، که باعث می شود هنگام پولیش کردن/براق کردن/کوتاه کردن ناخنها اثر آن را در یک لحظه شفاف مشاهده کنید.این کیت مانیکور برقی شامل رابط USB می باشد. که می توانید این ست ناخن را به هر دستگاه ای بر شارژ متصل کنید.


قیمت...تومان

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

فواره مصنوعی pdo

فواره مصنوعی pdo 

برای ایجاد دکوراسیون زیبا و چراغانی در شب و ایجاد محیطی آرامش بخش در منزل درکنار پیک نیک های شبانه و مجالس و مهمانی بهترین انتخاب استفاده از این فواره های نورانی زیبا و فوق العاده میباشد.

این فواره ها به آسانی در زمین نصب میشوند و فضای سبز حیاط را بی نهایت زیبا خواهدکرد. مصرف برق بسیار کم و بدون هیچ دردسری نصب خواهد شد. LED قوی و متنوع در رنگ های مختلف جلوه این دکوراسیون را بسیار طبیعی تر خواهد کرد. ضد آب و مقاوم دربرابر بارش باران و آبیاری گیاهان. بهترین و مقاوم ترین ابزار برای زیباتر کردن محیط.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

آویز چسبی pih

آویز چسبی pih

 

 قلاب های خود چسب برای حمام و آشپزخانه.  قلاب دیواری برای هر خانه ای ضروری است .  قلاب ها را می توان به عنوان قفسه تخته برش استفاده کرد و به لطف نوار چسب به راحتی بر روی درب یا دیوار کابینت نصب می شود و هیچ سوراخی روی دیوار باقی نمی گذارد.  می توانید آن را به در بچسبانید و یک روپوش یا پیش بند آویزان کنید.  قلاب ها با چسب سیلیکونی به راحتی و ایمن متصل می شوند و قابل انعطاف است . این قلاب‌ها که از الاستومرهای پلاستیکی ساخته شده‌اند، محکم و پایدار هستند و به راحتی می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.  قلاب پلاستیکی را می توان به کاشی و همچنین روی سطوح سرامیکی، کاشی یا شیشه ای چسباند.  قلاب های وان حمام خود چسب بدوت نیاز به پیچ هایی که می تواند به دیوار یا کاشی ها آسیب برساند را برطرف می کند.  یک چوب لباسی غیر قابل تعویض در حمام به شما کمک می کند تا همه چیز را مرتب کنید.  شما همچنین می توانید از آنها در حمام، در راهرو یا در کارگاه خود برای نگهداری راحت انواع وسایل و ابزارها ، حوله، لباس ها و سایر موارد استفاده کنید.  قلاب ها هم برای حمام و هم برای آشپزخانه مناسب هستند.  پلاستیکی که قلاب ها از آن ساخته شده اند بسیار بادوام هستند.  این پایه می تواند تا 20 کیلوگرم را تحمل کند.  این یک راه حل عالی برای نگهداری راحت وسایل در اتاق کودکان است. 

 

قلاب‌های بادوام و ظریف،  زندگی شما را بسیار آسان‌تر و مرتب تر می‌کنند.  قلاب هایی که بدون آسیب رساندن به دیوارها متصل می شوند، برای هر خانم خانه دار یک موهبت الهی است.  زیبا و کاربردی مناسب برای قرار دادن انواع لوازم خانگی مانند سشوار و اتوی فر.  مجموعه قلاب های خود چسب خود را همین امروز سفارش دهید و از ذخیره سازی ایمن و بدون آسیب برای آشپزخانه، حمام یا ورودی خود لذت ببرید.  قلاب های نوار چسب یک وسیله ضروری برای وسایل خانه و آشپزخانه شما هستند. 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

سنگ پا برقی pedi

سنگ پا برقی pedi

برای از بین بردن پوست های خشک شده و ضخیم پا که بسیار اذیت کننده و گاهی با این خوردن ایجاد درد خواهد کرد. این دستگاه به سادگی با کمترین فشار از جانب شما پوست های مرده پا را از بین میبرد.

با کمک این دستگاه درخشندگی و لطافت را به پاهای خود بازگردانید.  روش های قدیمی سخت  و طاقت فرسا هستند که نتیجه دلخواه شما را نخواهد داشت. با این سنگ پای مقاوم و باکیفیت در کمترین زمان پوست های مرده را از بین ببرید.این ابزار جلوی سری های مختلف و یک براش جهت پاکسازی دستگاه می باشد. همچنین ایده آل و مناسب برای ما بین انگشتان است.

قیمت این محصول...تومان 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

دستگاه بخور پاندا itu

 قابل حمل و طراحی کوچک بسیار آسان برای بردن در هر مکانی و ایده آل برای مسافرت، اتاق خواب و دفتر است که به طور موثر پوست خشک را مرطوب می کند و به کاهش پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند.


 بی صدا.  می تواند به عنوان پخش کننده عطر، با نورپردازی چند رنگ استفاده شود.
 حجم 220 میلی لیتر، برای فضای اتاق 10-20 متر مربع کافی است.
 ارتفاع 11 سانتی متر.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

سوهان ناخن کودک ui

برای کودکان و فرزندان با ناخن های ظریف و کوچک استفاده از ناخن گیر بسیار اشتباه است و به دست فرزند شما آسیب میزند و باعث شکل گیری ناخن های نامناسب میشود همچین خطرات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

این سوهان ناخن بینظیر محصولی کاملا مناسب برای دستان ظریف و لطیف کودکان شما می باشد.این محصول کاملا ایمن برای ناخن های دست و پا طراحی شده است و دارای سرعت های متعدد و الگو های چرخش متعدد قابل تنظیم است که کارایی این محصول را بیش از پیش تخصصی میکند.

همچنین در عین حال موتور این محصول کاملا بی صدا بوده که باعث میشود فرزند دلبند شما هیچگونه احساس خطر و ترسی نداشته باشد.طراحی فشرده و کاملا سبک این محصول باعث شده است تا همواره همراه شما باشد و به راحتی در کیف وسایل فرزند شما جا میگیرد.

قیمت محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کش مو پلاستیکی رنگی hafy

برای انواع مدل موهای مختلف چهل گیس، انواع بافت ها و... نیاز به کش های ریز و پلاستیکی می باشد. این کش ها مقاوم هستند و قابلیت کسانی بسیار مناسبی دارند.

همچنین با کمک این کش ها میتوان انواع دستبند را نیز درست کنید. بهترین انتخاب برای فرزندان شما تا علاوه بر کمک به بستن موهای مختلف بتوانند برای سرگرمی انواع اکسسوری ها را بسازند. این کش در رنگ های بسیار متنوعی طراحی شده اند. جنس مقاوم و ایده آل بر خلاف سایر کش های بی کیفیت که جنس نازک دارند و با کمترین فشار پاره میشوند.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

استند دستمال کاغذی brak

امروزه جا دستمال کاغذی ها با اشکال و دیزاین های متفاوتی به بازار عرضه میشوند.اما بعضا به علت زیبای ظاهری به صورت افراطی شکیل درست شده اند و مناسب بسیاری از مکان ها نیستند.به همین خاطر تعداد اندکی از جا دستمال کاغذی ها هستند که ظاهری مینیمال و در عین حال شیک داشته باشند که مناسب هر مکانی باشند.


این جا دستمال کاغذی ایکیا به علت ظاهر ساده ،شیک و مینیمال خود و همچنین جنس فلزی آن مناسب خانه،اتاق خواب،سروی بهداشتی و مغازه ها و …می باشد.از طرفی به علت ترکیب رنگ سیاه و سفید خود به خوبی با هر ترکیب رنگ و دکوراسیونی مچ میشود و جلوه زیبایی به محل میدهد.


همچنین این جا دستمال کاغذی به علت اندازه کوچک و طراحی خاصی که دارد کوچکترین فضا را اشغال میکند.این جا دستمالی تصاویر و طراحی های مختلفی روی خود دارد که شما میتوانید مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون مدنظرتان جا دستمال کاغذی مناسب خود را از بین تمام این طراحی های زیبا و جذاب انتخاب کنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

کیف خیاطی doh

کیف خیاطی doh

این کیف خیاطی منحصر به فرد به راحتی تک تک لوازم موردنیاز خیاطی را در دسترس شما قرار میدهد.مزیت دیگر این کیف محافظت از وسایل ریز و کوچک خیاطی و جلوگیری از گم شدن انهاست.با این کیف خیاطی در مسافرت و گردش و… میتوانید مشکلات غیر قابل پیش بینی را حل کنید.


این کیت خیاطی کوچک دارای کش های الاستیک و سبک وزن است که جایگاه هرچیزی را مشخص میکند و همواره وسایل مرتب می مانند.اندازه این کیت به قدری ایده آل است که می تواند در کیف، چمدان، کشوی میز اداری، ماشین و… جا میگیرد.
این کیت زیبا و منحصر به فرد به علت ظاهر فانتزی و جذاب خود یک هدیه ی عالی برای مادران،دانش آموزان،مسافران و مهمانداران و … است.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram