انواع لوازم کاربردی خانه

۲۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شمع LED هفت رنگ بسته 4 تایی

شمع ها همیشه از پرکارد ترین وسایل برای ایجاد نور بوده اند. به ویژه در زمان هایی که برق می رود یا می خواهید یک محیط رمانتیک و زیبا را در خانه ، میز غذاخوری ، فضای اتاق ، جشن ها ، تولد ها و... ایحاد کنید. اما شمع های عادی با حرارتی که دارد ممکن است خطر ساز شود و علاوه بر آن در مدت کوتاهی آب می شوند و  نور دهی آنها متوقف خواهد شد. بدین منظور شمع های LED بی خطر و زیبای هفت رنگ مناسب ترین گزینه است.

 

شمع LED در هفت رنگ زیبا و جذاب و با قابلیت تغییر رنگ اتوماتیک طراحی شده است. کافیست دکمه زیر شمع را در حالت ON قرار دهید تا از نوردهی فوق العاده این شمع لذت ببرید. چراغ این شمع مانند شعله شمع واقعی سوسو می کند و  حالت طبیعی و عرفانی زیبایی را ایجاد می کند. بدنه این شمع از جنس پلاستیک ABS است و در برابر ضربه مقاوم است. با تهیه این محصول ، از خطرات و ریختن پارافین ذوب شده شمع های معمولی راحت شوید و با جلوه زیبا و متفاوت سفره ها ، خانه ، اتاق، میز جشن تولد و... را نورانی کنید. با کمک این شمع فضای زیبایی را در هر لحظه می توانید بسازید. با روشن کردن لامپ شمع بدنه آن نیز به همان رنگ در می آید و زیبایی نوردهی را دو چندان می کند.

انرژی مورد نیاز این شمع با کمک 3 عدد باطری ساعت فراهم می شود و می تواند تا چندین سال کار کند. ابعاد این شمع 28X38 سانتی متر می باشد. این شمع با قابلیت ایجاد هفت رنگ به زیبایی هر چه تمام فضا را نورانی می کند و به صورت یک بسته 4 عددی به فروش می رسد. کافیست باطری را در بخش پایین شمع قرار دهید و دکمه آن را فعال کنید تا هرچقدر که بخواهید از نور پرقدرت و زیبای شمع استفاده کنید. با این شمع دیگر نگران سوختن کودکان و ایجاد حرارت های خطر ساز نباشید.  بدنه و لامپ آن از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. شمع LED هفت رنگ بهترین وسیله برای ایجاد فضاهای رمانتیک ، عاشقانه و دلچسب می باشد.

 

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

مینی یخچال و گرم کن بیسوس شیائومی

در صورتی که می خواهید در سفر، مسافرت ، خوابگاه ، درون ماشین ، کمپ های کوه نوردی ، اتاق خود و... از مواد غذایی به خوبی نگهداری کنید تا خراب نشوند و خنک بمانند یا حتی اگر برای گرم نگهداشتن مواد غذایی به کمک احتیاج دارید ، مینی یخچال و گرم کن شیائومی مناسب ترین گزینه برای همراه شدن با شما می باشد. بهترین وسیله برای نگهداری از مواد غذایی ، ایجاد لذت از مصرف آنها و جلوگیری از خراب یا فاسد شدن خوراکی در اثر گرما می باشد. به ویژه در تابستان ممکن است حین سفر یا در اتاق خود بخواهید خوراکی هایی را نگهداری کنید اما با گرم بودن هوا دچار مشکل برای نگهداری مناسب آنها شده باشید. این یخچال در رنگ های صورتی و سفید تولید شده است. همچنین با کمک یک صفحه به دو طبقه تقسیم شده است که این صفحه متحرک است و شما می توانید آن را جدا با وصل کنید و از این یخچال به صورت دو طبقه یا به صورت کامل استفاده کنید.

 

مینی یخچال بیسوس شیائومی با طراحی کاربردی و خاصی که دارد علاوه بر زیباتر کردن فضا و دکور ، باعث نگهداری مناسب از وسایل شما می شود. این یخچال از جنس بدنه ABS  ساخته شده است که مقاوم و بسیار با کیفیت است . در جلوی درب این یخچال یک شیشه مات قرار گرفته است که زیبایی آن را دو چندان کرده است و محتویات درون یخچال را تا حدودی نشان می دهد. توان مصرفی این دستگاه 60 وات است. این یخچال با وزن 4 کیلوگرم و ابعاد 36X28X30 ، آسان ترین نگهداری و حمل و نقل را رقم زده است و باعث استفاده حداقل از فضا می شود و به هیج وجه جا گیر نمی باشد. حجم این یخچال 8 لیتر می باشد و این حجم برای نگهداری مقدار زیادی وسیله و خوراکی بسیار مناسب می باشد به گونه ای که به راحتی 8 عدد قوطی نوشابه 330میلی لیتری در آن جا می گیرد.

 

به همراه این یخچال شیک و کاربردی ، یک عدد کابل برق 1.5 متری ، یک عدد کابل فندکی خودرو 1.5 متری و دفترچه راهنما قرار دارد. بنابراین شما می توانید در سفر نیز این یخچال را به راحتی به کابل ماشین وصل کنید و از کاربرد آن نهایت لذت را ببرید. این دستگاه صدای بسیار کمی ایجاد می کند به گونه ای که به سختی شنیده می شود. بنابراین نگران ایجاد سر و صدا حین استفاده از این یخچال در اتاق یا محل کار خود نباشید. پایه های چوبی زیبایی منحصر به فردی را به این محصول داده است. دسته چرمی تعبیه شده در بالای یخچال نیز حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.

برای استفاده از قدرت سرمایش این یخچال 1.5ساعت زمان برای رسیدن به پایداری دمای آن لازم است و برای استفاده از قدرت گرمایش این دستگاه ، 1 ساعت زمان برای رسیدن به دمای پایدار لازم است. حداکثر دمای سرمایش آن صفر درجه و حداکثر دمای گرمایش دستگاه 65 درجه می باشد. این دستگاه با قدرت انجام دهی دوکار پاسخگویی تمام مشکلات شما در این زمینه می باشد. لازم به ذکر است که لایه ضخیم بدنه این دستگاه باعث حفظ دمای درون دستگاه در شرایط های مختلف دمایی می باشد. بنابراین در گرما و سرما به راحتی از این وسیله استفاده کنید. 

پردازنده نیمه رسانایی در این دستگاه قرار گرفته است که با محاسبات دقیقی که انجام می دهد می تواند تفاوت دمایی مناسب را با فضای بیرون ایجاد کند و دمای خود را بر اساس دمای محیط به مناسب ترین نقطه برساند تا نگهداری از مواد غذایی به خوبی انجام گیرد. بدین شکل مانع ایجاد برفک می شود و طعم مواد غذایی را تازه و لذیذ نگه می دارد. در گرمای تابستان نگهداری از لوازم آرایشی بهداشتی سخت می شود زیرا گرما باعث خراب شدن آنها می شود به طور مثال ممکن است رژلب ذوب شود ، عطر در اثر گرما کمی تبخیر شود و ماسک ها انعطاف پذیری خود را از دست بدهند. در این صورت این یخچال برای نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

جا عودی آبشاری طرح اژدها

عود ها از خواص بسیاری  از قبیل از بین بردن انرژی منفی ، رفع خستگی ، معطر کردن هوا ، ایجاد آرامش و شادابی و... برخوردار هستند. بهتر است هر چند وقت یک بار از عود ها برای عوض کردن حال وهوای فضای خانه ، کافه ، رستوران ، محل کار و... استفاده کنید و با کمک رایحه عود انرژی مثبت و شادابی را در آن محل ایجاد کنید. برای استفاده آسان و مناسب از عود بهترین راه استفاده از جا عودی می باشد زیرا باتوجه به اینکه حرارت عود بالا است ؛ در صورتی که در محل مناسبی قرار نگیرد ممکن است باعث سوختن میز ، فرش ، پوست دستتان و ... شود. بدون جا عودی علاوه بر اینکه خاکستر آن در جاهای مختلف پراکنده می شود و می ریزد ؛ خطرات سوختگی را نیز به همراه می آورد. استفاده از عود ها از گدشته تا امروز رواج داشته است و طرفداران زیادی دارد.

جا عودی آبشاری طرح اژدها با شکل زیبا و متفاوتی که دارد دکور متفاوتی را در هر فضایی ایجاد می کند. این جا عودی برای قرار گیری عود های مخروطی و شاخه ای بلند، مناسب می باشد. در این صورت با تهیه یک جای عود می توانید از آن برای قرار گیری هر دونوع عود استفاده کنید. در بالای سر اژدها یک جایگاه برای قرار گیری عود مخروطی قرار دارد. دود عود مخروطی به علت سنگین بودن به سمت پایین حرکت می کند و هنگامی که از شیارهای این جا عودی عبور می کند ، جلوه بسیار خاص و زیبایی را نمایان می سازد. در بخشی از این جا عودی سوراخی برای قرار گیری عود شاخه ای نیز تعبیه شده است.

 

جا عودی آبشاری از جنس پلی استر با رنگ ثابت ،دارای ابعاد 15x13 سانتی متر و وزن 760 گرم می باشد. همچنین این جا عودی دارای قابلیت شستشو می باشد. با اندازه مناسبی که دارد ، می توانید آن را در هر محلی که بخواهید قرار دهید و از نمایش رقص دود زیبا و عطر آن لذت ببرید. با کمک این جا عودی آبشاری طرح اژدها زیباترین نمایش را برای عود های مخروطی و شاخه ای ایجاد کنید و دکور متفاوت و چشم گیری را رقم بزنید.مناسب برای قرار دادن در کافه ، ویترین ، خانه ، مغازه و ... می باشد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

نظم دهنده لباس زیر ۲۲ جیب

حفظ نظم در وسایلی که اندازه کوچکی دارد و این باعث گم شدن آنها می شود کاری پر چالش و تقریبا غیر ممکنی است. برای ایجاد نظم در وسایل و ایجاد دسترسی راحت به آنها استفاده از نظم دهنده بسیار ضروری و مناسب می باشد. با این کار مانع از پخش شدن و گم شدن وسایل می شوید. با کمک نظم دهنده دیگر هر وسیله ای جای مخصوص به خود را دارد و نیازی به صرف زمان های طولانی برای پیدا کردن آنها نیست.

نظم دهنده لباس زیر my home با جنس پارچه ای و جیب های شفاف باعث می شود وسایل درون آن به راحتی مشخص باشد و با یک نگاه متوجه محل قرار گیری هر وسیله بشویم. این نظم دهنده ، علاوه بر جلو در قسمت پشتی خود نیز دارای جیب می باشد. در مجموع 22 جیب در این نظم دهنده وجود دارد که تعداد قابل توجهی برای جای دادن مقادیر زیادی از وسایل است. شما می توانید این نظم دهنده را با کمک آویز فلزی که در بالای آن تعبیه شده است؛ در هر محلی از قبیل پشت درب اتاق ، کمد ، آویز های لباس آویزان کنید و حتی آن را تا کنید و در کشو ، یا حین سفر در چمدان قرار دهید. با کمک این ارگانایزر وسایلتان را با نظم ویژه ای حمل و نگهداری کنید. جایگاهی مناسب برای چیدن و مرتب کردن انواع لباس زیر برای جلوگیری از گم شدن یا پخش شدن آنها بین لباس های دیگر .

کاربرد این نظم دهنده شامل : نگهداری از انواع لباس زیر برای بانوان و آقایان ، جوراب ، کراوات ، دستکش ، اکسسوری ، کتاب ، شال ، لباس نوزاد ، وسایل آرایشی بهداشتی و... می باشد. با کمک این وسیله نظم را در همه وسایلتان ایجاد کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید . گم شدن لنگه های جوراب همیشه یک معضل بوده اما با قرار دادن آنها در این ارگانایزر ، همیشه مرتب خواهند بود.ابعاد این نظم دهنده 35x86 سانتی متر می باشد و در رنگ های صورتی ، قهوه ای و آبی تولید و عرضه شده است. این محصول با طراحی ویژه ، علاوه بر کاربردی بودن جلوه زیبایی را به کمدهای شما می دهد.

 

قیمت این محصول...تومان

 

 

  • pedram
  • ۰
  • ۰

خرد کن برقی سیلور کرست

در اندک زمانی نه چندان دور برای تهیه غذایی خوشمزه باید زمان زیادی را صرف آماده کردن مواد مورد نیاز می کردیم. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به این امر نیست. کافیست وسایل مورد نیاز را تهیه کرده وبا استفاده از انها عذا را اماده کرد. در هر غذایی حبوبات و سبزی ها بخش اصلی آن غذا را تشکیل می دهند. اما خورد کردن این مواد بدون استفاده از وسیله برقی سخت و زمانبر است. از طرفی استفاده از خردکن های دستی برای مدت طولانی ، دست خسته می شود و کیفیت هم پایین می آید، همچنین زمان زیادی را باید صرف خرد کردن کرد. استفاده از خرد کن های برقی بهترین گزینه می باشد.

این خرد کن ها در زمانی اندک مواد لازم را با کیفیت مناسب آماده می کنند.خردکن برقی سیلور کرست ساخت آلمان دو کاره با موتور 260 وات مجهز به توربو. از سبزی خردکن سیلور کرست به عنوان خردکن پیاز و سبزیجات، اسموتی ساز، غذای کودک، همزن برقی و … می توانید استفاده کنید. خردکن یک دو سه سیلور کرست مدل SMZ 260 با تیغه های فولادی تیز و مقاوم خود به هیچ عنوان زنگ نمی زند و تیکه های کوچک یخ را نیز به رحتی خورد می کند. همچنین خرد کن سیلور کرست به عنوان  وسیله ای برای تهیه انواع سالاد می توان بهره برد.

این محصول همراه یک کاسه 500 میلی لیتری از جنس پلاستیک مرغوب و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. خرد کن برقی 1-2-3 سیلور کرست SMZ 260 ساخت کشور آلمان می باشد با طراحی بسیار زیبا و شیک خود ، در 5 رنگ سیلور، سیاه مات، فیروزه ای، سبز فسفری و قرمز متتالیک تولید و عرضه شده است. این محصول دارای موتور بسیار قوی با توان 260 وات می باشد. موتور قدرتمند سبزی خردکن سیلور کرست در مدت چند ثانیه هر نوع سبزیجات را به سادگی خرد می کند. موتور این دستگاه با فشار دادن سر خوردن کن به سمت پایین فعال و با رها کردن آن خاموش می شود. 

خردکن چند کاره سیلور کرست مدل multizerkleinerer دارای اندازه کوچک . مناسبی می باشد که قبلیت حمل آن را نیز راحت کرده است.  شما با تهیه این خردکن قدرتمند می توانید انواع آجیل،سبزیجات، حبوبات، گوشت و مرغ را به صورت یکدست و یکنواخت خورد کرد. ظرفیت این خورد کن 500 میلی لیتر می باشد که برای خورد کردن مقدار قابل توجهی از مواد غذایی کافی می باشد. با کمک عملکرد توربوی موتور این خردکن می توانید از قابلیت خورد کردن یخ این خرد کن استفاده کنید. کاسه این خورد کن  را بر روی سفره یا داخل یخچال به عنوان ظرف نگهداری سالاد و مواد غذایی می توانید استفاده کنید.

پس از  تمام شدن کارتان با این دستگاه می توانید به راحتی تیغه ها و کاسه این دستگاه را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید برای استفاده بعدی به راحتی آن هارا تمیز کنید. می توانید در هر مرتبه استفاده از این خورد کن تا 300 گرم مواد غذایی را خرد کنید. برای مخلوط کردن مایعات با استفاده از تیغه همزن، بهتر است 200 گرم از فضای کاسه را پر کنید. بدنه ظرف پلاستیکی، توسط اعداد نشانه گذاری شده است برای در نظر گرفتن مقادیر موجود در آن . تیغه ها فوق العاده تیز و در عین حال در برابر خوردگی و زنگ زدن یا تغییرات دمایی و … مقاوم هستند. تیغه های این دستگاه دو کاره بوده و می توان به عنوان خردکن و همزن برقی از آن استفاده کرد.

خردکن سیلور کرست مدل SMZ 260 با داشتن یک سر پلاستیکی ویژه همزدن و میکس کردن ، در تهیه کیک و شیرینی، همزدن سفیده تخم مرغ برای انواع دسر ، تهیه سس و  انواع اسموتی ، نوشیدنی و ... قابل استفاده خواهد بود.  کاربرد های خردکن یک دو سه سیلور کرست SMZ 260 : به عنوان سبزی خورد کن، سالاد ساز، خردکن پیاز، میکسر ، اسموتی ساز، تهیه سس، غذای کودک و ... کاربرد دارد. برای حاضر کردن بیشتر وعده هایی غذا وجود یک خرد کن بسیار ضروری است. این محصول برای خرد کردن گوشت، مرغ ، گردو ،سیر و پیاز برای تهیه انواع غذا لازم است.••خردکن سه کاره سیلور کرست silvercrest مدل multizerkleinerer دارای بدنه ای بسیار محکم و مقاوم می باشد.

این خرد کن با تیغه های مختلف دارای کاربرد های متنوع و ضروری می باشد. شما میتوانید انواع مواد اولیه غذایی را باکمک این محصول خرد کنید و در فریزر نگهداری کنید تا حین پختن انواع غذا زمان کمتری را صرف کنید و به راحتی آن را بپزید. مشخصات کلی محصول: دارای ارتفاع 22 سانتی‌ متر،پهنا 12 سانتی‌ متر،عمق 12 سانتی‌،متر وزن 0.8 کیلوگرم و جنس بدنه پلاستیک با اندازه 220 × 120 × 120 میلی‌متر می باشد. طول سیم این محصول 1.2 مترمی باشد . همچنین این خرد کن دارای قفل ایمنی بوده که از هر لحاظ در این مورد خیال شمارا راحت میکند. هر آشپزخانه ای به یک خورد کن برقی سیلور کرست نیاز دارد تا آسایش و راحتی و درنهایت زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

نظم دهنده تابه و قابلمه

همیشه در آشپزخانه ها ، پیدا کردن جایگاه مناسب برای چیدن قابلمه و انواع تابه یک چالش است. بیشتر آشپزخانه ها به علت فضای کوچکی که دارند، طبقه و کابینت مناسبی برای چیدن وسایل پیدا نمی شود. نداشتن فضای مناسب برای چیدن ظروف ، باعث بی نظمی و به هم ریختگی می شود. بدین شکل برای برداشتن یک ظرف مجبور می شوید چندین ظرف را بیرون بیاورید و کلی انرژی و زمان برای پیدا کردن ظرف موردنظر صرف کنید.

برای داشتن یک آشپزخانه شیک و مرتب به گونه ای که هر وسیله ای در جای مخصوص خود و به شکل مرتبی قرار بگیرد ؛ استفاده از نظم دهنده ظروف بهترین گزینه برای شما است. این نظم دهنده باعث صرفه جویی در فضای کابینت و میز می شود. حداکثر تا 5ظرف را در خود جای می دهد و تحمل وزن هر طبقه آن تا 5 کیلوگرم می باشد. شما میتوانید حتی سنگین ترین ظروف و قابلمه ها را در این نظم دهنده قرار دهید. علاوه بر ظرف می توانید انواع وسایل دیگر را مانند  سرویس بشقاب ، بطری های روغن ، انواع تابه و... را دراین وسیله بچینید. ابعاد 23x25.5x33 سانتی متر دارد. طی چند دقیقه و بدون نیاز به هیچ ابزاری می توانید این نظم دهنده را سر هم کنید و سپس از آن برای چیدن وسایل آشپزخانه استفاده کنید و فضای خانه را متفاوت و منحصر به فرد بچینید.جنس این محصول از استیل است و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

این محصول را می توانید در آشپزخانه های کوچک ، روی میز ، درون کمد و زیر سینک قرار دهید. این نظم دهنده باعث صرفه جویی در زمان می شود به ویژه زمانی که مهمان دارید. دیگر نیاز نیست حین پختن غذا برای پیداکردن یک ظرف زمان طولانی را صرف کنید. با کمک این محصول دیگر آشفتگی را در آشپزخانه نخواهید دید. همچنین می توانید درهای قابلمه را در آن بچینید. همجنین قابلیت تا شدن دارد و جابجایی آن بسیار راحت است. قابلیت تحمل وزن این نظم دهنده بالا است و استقامت آن حرف ندارد.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

قالب یخ اسکلتی

قالب های یخ همواره از کاربردی ترین وسایل ، به ویژه در تابستان می باشند. برای درست کردن یخ ، به قالب هایی احتیاج داریم که شکل مشخص و منظمی را به یخ بدهد و همچنین به راحتی بتوان یخ را از درون قالب جدا کرد. در قالب های سفت و محکم پلاستیکی علاوه بر اینکه امکان شکستگی قالب بالا است ، فرم سخت و انعطاف ناپذیر آنها باعث دشواری در خارج کردن یخ می شود. قالب های معمولی شکل ویژه ای به قلب نمی دهد و زیبایی خاصی به نوشیدنی ها نخواهد داد.

قالب یخ اسکلتی از جنس سلیکون می باشد و این باعث نرمی و انعطاف آن شده است و شما می توانید به راحتی یخ هارا بدون هیچ دردسر و تغییر شکلی خارج کنید. یخ های به شکل اسکلتی زیبا و جذابی را بسازید و از نوشیدن لذت ببرید. برای ساخت یخ های سکلتی به شکل شفاف ، آب جوش را درون قالب ها بریزید و سپس قالب را در فریزر قرار دهید. همچنین می توانید انواع شربت ،تکه های میوه ، ژله و کارامل را درون آن بریزید و دسرهای یخی خوشمزه و یخ های خاص برای شربت های مختلف آماده کنید.

 

این قالب دارای 4 جایگاه جمجمه ای می باشد و در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه شده است. با جنس ویژه اش در برابر یخ زدگی و ضربه مقاوم است.  دارای قابلیت شستشو با دست و ظرفشویی . قالبی مناسب برای آماده کردن نوشیدنی های خنک خاص و جذاب در مهمانی ها ، جشن ها و دورهمی می باشد. این یخ های اسکلتی در نوشیدنی های تیره مانند نوشابه شکل جذابی را نمایان می کند. تهیه یخ های فانتزی یکی از ترفندهای چیدن سفره ای متفاوت است. این قالب دارای ابعاد 5X12X8.5 سانتی متر می باشد. با وزن سبک و ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در فریزر جا می گیرد. در تابستان با حاضر کردن نوشیدنی های خنک و ویژه با کمک این یخ های اسکلتی ، لذت نوشیدن را چند برابر کنید.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

بقچه تمام پنجره

استفاده حداکثری از کمد همواره یکی از خواسته های همه ما می باشد. به طور مکرر پیش آمده است که کلی وقت و انرژی صرف کنیم تا کمد را مرتب کنیم و به آن نظم دهیم؛ اما پس از گذشت چندروز دوباره به حالت قبلی خود دربیاید. این کار مانند یک چرخه باطل ادامه پیدا می کند. بدون استفاده از نظم دهنده ، وسایل به طور مناسب و پایدار ، نظم پیدا نمی کنند. به همین دلیل برای ایجاد یک طبقه بندی مناسب برای لباس ها ، حوله ، پتو و ... بقچه نظم دهنده بهترین گزینه است.

بقچه تمام پنجره از برند مای هوم ، با جنس پارچه ای دولایه و مرغوبی که دارد بسیار مقاوم و قابل شستشو می باشد. همچنین با داشتن طلق باعث نمایش محتویات درون خود می شود. بدین صورت زمان هایی که دنبال یک وسیله هستید لازم نیست تمام محتویات موجود در بقچه را به بیرون بیاورید. کافی است از بیرون بررسی کنید که چه وسایلی درون آن وجود دارد. این بقچه دارای ابعاد 31x37x58  سانتی متر می باشد. در دو طرف این محصول دو دسته پارچه ای با دوخت محکم تعبیه شده است تا شما حین حمل بقچه با مشکل مواجه نشوید. درب آن زیپی است و به راحتی به صورت 180 درجه باز می شود تا حین گذاشتن و برداشتن وسایل درون بقچه فضای کافی را داشته باشید. این بقچه به راحتی جمع می شود و قابلیت حمل و نقل  فرم خالی آن، بسیار ساده است. این بقچه باعث می شود زمانیکه از پتو ، حوله و ... استفاده نمیکنید با نگهداری مناسب از کثیف شدن و آلودگی آنها جلوگیری کند. بهترین نگهدارنده برای انواع وسایل با کم ترین اشغال فضای کمد و طبقه های خانه شما .

می توانید با تهیه چند عدد از این بقچه نظم را در سرتاسر کمد ها و طبقه های خانه ایجاد کنید. قابلیت قراردادن انواع رخت خواب اعم از لحاف ، بالش ، پتو ،ملحفه و... . علاوه بر این ها می توانید وسایل دیگری از قبیل کتاب ها ، کفش ، کلاه ، شلوار ، اسباب بازی ، پارچه و بسیاری از وسایل دیگری که نیاز به نظم دارند را درون این بقچه بچینید. با کمک بخش طلقی این وسیله می توانید وسایل درون آن را به راحتی مشاهده کنید. جنس محکم آن باعث شده است بتوانید در اسباب کشی ها و سفر با کمک این بقچه  حجم زیادی وسایل خود را به سادگی و با کمک دو دسته کناری آن حمل کنید و به راحتی آن را در ماشین خود جای دهید. مناسب برای استفاده در مراکز اقامتی ، هتل ها ، منازل و... برای نظم دهی به پتو ، حوله و انواع وسایل.

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

فیس براش

فیس براش

پوست شما در طول روز در معرض آلاینده ها و آلودگی ها ، جرم ها و هوای بازیافت شده در محل کارتان و محل های دیگر است. حال علاوه بر اینها، هوای گرم و یا فعالیت فیزیکی و تعریق بدن که دارای سموم است را نیز اضافه کنید. آب و صابون و شست وشو با دست به تنهایی نمی تواند ذرات ناخالصی را به طور موثر و عمقی از سطپاک کند. پوست صورت باید به صورت روزانه مورد شستشو قرار گیرد، شستشو با آب و دست چندان موجب پاکیزگی منافذ ریز پوست نمی شود. استفاده از فیس براش مزایای زیادی برای همه افراد دارد. ابتدایی ترین مزیت استفاده از فیس براش شستشوی روزانه کامل پوست می­ باشد.

شستشو با فیس براش چندین برابر موثرتر از حالت دستی است که باعث جلوگیری از بروزجوش های پوستی و از بین رفتن لک ها و آلودگی های پوست می‎ شود. شستشوی روزانه باعث از بین رفتن بافت های مرده و لایه برداری و افزایش خون رسانی به پوست می شود. همچنین استفاده از فیس براش باعث کلاژن سازی می شود که شادابی و درخشندگی پوست را به همراه دارد. به همین دلیل دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافه برای مراجعه به کلینیک برای لایه برداری نیست.

 

مناسب ترین وسیله برای بهبود و پاکسازی پوست آقایان و بانوان. در بعضی موارد راه فولیکول ‎های مو بسته می شود که باعث ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. این فیس براش باعث کوچک کردن منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد جوش  می شود. لایه برداری از پوست، موها را از زیر پوست خارج کرده و از بین بردن آنها را امکان پذیر و راحت می کند. این براش دستی با دو سر مویی و سیلیکونی که دارد ،به صورت عمیق پوست را شستشو میدهد.فیس براش دستی دو سر دارای یک سر مویی برای شستشوی روزانه و تمیز کردن منافذ پوست به صورت عمیق و یک سر سیلیکونی برای استفاده با انواع اسکراب ها و ماسک ها یا به عنوان ماساژور است.از سر مویی و لطیف آن برای شستشوی صورت و از سر دیگر سیلیکونی و نرم برای ماساژ صورت و یا پخش ماسک یا اسکراب میتوان استفاده کرد. این براش فوق العاده نرم و با کیفیت به پوست شما آسیبی نمی رساند و موجب خشکی یا کشیدگی پوست نیز نمی شود. برای شستشوی انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است. این محصول در رنگ های زیبا و ملایم عرضه شده است و بسیار خوش دست می باشد.

 در تصویر بالا مراحل استفاده از این براش کاربردی ذکر شده است ‌. ویژگی های فیس براش دستی دوسر : • فیس براش دستی • ساخته شده از موی نرم و سیلیکون • پاک کننده عمقی آرایش و پوست • دارای قابلیت ماساژ پوست • سفت کننده پوست • کوچک کننده منافذ پوست • پاک کننده و از بین برنده جوش های سر سیاه • شستشوی راحت و آسان • مناسب برای انوع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش ✳️ نوع : دستی ✳️ جنس : سیلیکون ✳️ دارای سر مویی مخصوص شستشو ✳️ سیلیکونی مخصوص ماساژ ✳️ قابلیت ماساژ صورت روش استفاده: ابتدا براش را مرطوب کنید و سپس مقداری از شوینده را روی سریی دارای موهای نرم بریزید و شروع به شستشوی صورت کنید.در آخر با سریی سیلیکونی صورت را ماساژ دهید.

 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram
  • ۰
  • ۰

ظرف سرو سس

ظرف سرو سس

در کنار بیشتر غذاها از سس و انواع چاشنی ها به عنوان یک طعم دهنده خوش طعم و لذیذ استفاده می شود. برای سرو سس در کنار غذا استفاده از سس ها با بسته بندی بازاری ، جلوه زیبایی را در سفره و میز ایجاد نمی کند. همچنین اگر سس های خانگی درست کنید استفاده از ظرف برای سرو آن لازم است. این ظروف علاوه بر اینکه تزئین چشم نوازی را در سفره ها ایجاد می کنند؛ از کاربرد های متعددی نیز برخوردارند. بهترین گزینه برای سرو سس ، این ظرف شیک از برند مایا می باشد.

این ظرف سرو سس از جنس پیرکس است. بنابراین در برابر حرارت و شوک های دمایی مقاوم است. شما میتوانید حتی برای جوش آوردن شیر برای یک فنجان قهوه ، زعفران و کشک از این ظرف استفاده کنید. دسته چوبی این ظرف زیبایی خاص و متفاوتی را ایجاد کرده است. به راحتی آن را در دست بگیرید و استفاده کنید. قطر این ظرف 5 سانتی متر و ارتفاع آن 6 سانتی متر می باشد. حجم آن 300cc است و مقدار زیادی از چاشنی هارا در خود جای می دهد. این محصول زیبا در کافه ها، رستوران ها ، منازل و... مورد استفاده قرار می گیرد و دکور خاصی را به میز می دهد و پذیرایی شما را متفاوت می کند. این ظرف همچنین برای سرو انواع روغن ها مانند روغن زیتون، سرکه ، آبلیمو ،آبغوره، سس ها و... استفاده شود. با کمک این ظرف دیگر نگران چگونگی سرو  چاشنی های همراه انواع غذا و سالاد نباشید و بهترین شکل آن را انجام دهید. 

ظرف سرو سس با جنس پیرکس شفاف خود به زیبایی رنگ محتویات درونش را به نمایش می گذارد و لذت استفاده ازمحتویات خود را دو چندان می کند. به راحتی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی یا به صورت دستی می باشد.  دسته چوبی و محکم آن حمل و جابجایی آن را راحت کرده است بنابراین نگران سر خوردن آن از دست خود نباشید.  دهانه بزرگ این ظرف باعث شده است علاوه بر آسان تر کردن شستشوی درون آن به راحتی و با تغییر زاویه اندک ، محتویات آن به بیرون سر ریز شود و از طعم آن چاشنی لذت ببرید. همچنین با این ظرف شیک می توانید مربا ، عسل ، سس شکلاتی و... را همراه دسر های مختلف و صبحانه سرو کنید. برخلاف این ظرف ، بسیاری از سس خوری ها دهانه کوچکی دارند و شستشوی آن بسیار سخت و طاقت فرسا است. 

قیمت این محصول...تومان

  • pedram